Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om Facebook så har jag fått en vänförfrågan från en person som jag har en gemensam vän med och det är inte någon nära vän utan mer en person jag stöter på i lite olika sammanhang men vi träffas inte privat. Så nu är frågan om den som har skickat vänförfrågan har gjort det av misstag, tror att jag är någon annan eller så är det någon som jag inte kopplar att jag känner och borde tacka ja... :cautious::arghh: I-lands problem av stora mått :rofl:
 
Ja, jag sover med stödstrumpor och kompressionsväst sedan åratal tillbaka. För att slippa sånt här.

Nu hjälper inte vanliga köpestrumpor längre, så vid nästa besök hos lymfterapeuten kommer jag att be henne om måttbeställda. jag har så långa underben att de slutar på halva vaden. Varken effektivt eller skönt.

Hur länge äter du kortisonet och går vikten tillbaka efteråt?

Jag får 1 gram Solumedrol intravenöst i 3 dagar vid skov. Dvs en hästkur utan dess like...

För mig går det tillbaks efter ca 3 veckor.

Har du FB så tycker jag du ska söka på bubblisar.

Dom har bla thigts för en vettig summa. Thigts täcker ju hela benen istället för bara underben.

Edit ser att du redan blivit tipsad om Bubblisar så glöm dom.
 
Jaha. Antar att viktökningen är rätt mycket vätska....
g2Tk3o6.jpg

Åh herregud! Det finns inget vätskedrivande du kan ta?

Mvh helt okunnig om medicin
 
På tal om Facebook så har jag fått en vänförfrågan från en person som jag har en gemensam vän med och det är inte någon nära vän utan mer en person jag stöter på i lite olika sammanhang men vi träffas inte privat. Så nu är frågan om den som har skickat vänförfrågan har gjort det av misstag, tror att jag är någon annan eller så är det någon som jag inte kopplar att jag känner och borde tacka ja... :cautious::arghh: I-lands problem av stora mått :rofl:

Jag blir (numera) bara vän med de jag umgås med.
 
Känner mig stressad över stallrenoveringen :( Det står helt still tills på måndag och nu kommer där inte vara anställda längre. Är jättemycket kvar och jag tycker fokus läggs på fel grejer. Menmen, inte mitt stall...
 
Packar inför helgen resa till vännerna i Uppsala.. saken är bara den att jag är totalt värdelös på att packa.. vet aldrig vad jag ska ta med mig, och så slutar det alltid med att jag packat ner helt galna och onödiga saker :laugh:
 
Jag har lite svårt med det i och med att jag är rätt synlig i idrottslivet i staden, så jag har en hel del föräldrar, andra ledare osv som jag inte umgås med. Lite i kanten på politiken också, jag har tackat nej ett par gånger att stå på listan pga tidsbrist men snart ramlar jag nog dit. :nailbiting::D
Detta facebook.... suck. Så många oskrivna regler.

Jag har sådana jag umgås med och sådana jag vill umgås med. Någon för att jag vill hålla mig uppdaterad.

Men i övrigt så har jag inga ytliga bekanta där. Försöker hålla antalet under 60, vilket lyckas för det mesta. Är rätt duktig på att rensa folk som jag inte interagerat med på länge. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 635
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
305
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 617
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
492
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp