Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
JB lyser med sin totala frånvaro så jag bakar lite chokladsnitt, förutom det att måtten måste ha varit väldigt fel, så det blir katastrof och köket är en katastrof.

@Snurrfian :heart håll ut, håll ut.
 
Nu har han landat på akuten och väntar på läkare... och säger åt mig att sova. :cautious:

Om du inte kan sova vill du ha några av mina helt katastrofala sk chokladsnitt, hur sjutton jag nu lyckades misslyckas med dem så grovt, eg brända utanpå, råa inuti och har flutit ihop till ett enda stort missfoster. :crazy:
 
Om du inte kan sova vill du ha några av mina helt katastrofala sk chokladsnitt, hur sjutton jag nu lyckades misslyckas med dem så grovt, eg brända utanpå, råa inuti och har flutit ihop till ett enda stort missfoster. :crazy:
Ja tack !

Jag håller med honom,det blir inte bättre av att du med blir sjuk och du behöver sova innan han ringer o vill bli hämtad.
Jag vet men jag är alldeles för uppe i varv för att sova. Adrenalinpåslaget ligger på fortfarande. .. Jag har försökt att titta på film för att koppla av men det går inge vidare...:(
 
:arghh: jag har precis vinkat av maken som åkte ambulans... Jag vaknade av en rejäl smäll och hittade maken liggandes på golvet, sen försökte han sätta sig upp och svimmade av igen två gånger och då ringde jag. Sen hann han pigga på sig lite innan ambulansen kom men de tyckte att det var lika bra att han följde med in.
Jag orkar inte med det här, inte sova en hel natt eftersom jag hela tiden ligger på helspänn om han ska upp, fixar han det, svimmar han? Har han svimmat på toan? Det är så sjukt dålig återkoppling från sjukvården. "Hör av dig om du blir sämre" så hör man av sig och då ska man till akuten och där vill de knappt veta av en, det är ju bara lite vätskebrist... och då vill inte maken höra av sig alls, "Det blir nog bättre" :arghh::arghh:
Han hade en bra dag i lördags och sen har det gått utför igen.. :(

Hur ska jag kunna somna igen? Och hur ska jag orka med morgondagen?

:heart :heart :heart
 
Slappar och lyssnar på Spotify. Vaknade 5.30 men slumrade till kl 6 då jag tog morgonmedicinen. Försöker ladda inför att gå till apoteket idag, har väntat på att uttagsintervallerna ska gå ut på flera mediciner så jag kan hämta ut alla samtidigt i stället för att gå dit 5 ggr :meh: Hata uttagsintervall :arghh:
 
Jag ska försöka roa mig i Örebro några timmar medan bilen är på verkstan. Dessvärre vet jag inte vad jag ska hitta på. Några förslag?
 
:banghead: jag hade helt glömt bort tjälknölen i ugnen så den här gått lite för länge. Men nu ligger den i sin lag.
Pratat lite med maken, han kom till sin vanliga avdelning och ska ner på röntgen av skallen snart. Han har även fått ont i nacken så jag hoppas att de kollar det också.
 
Wadköping och promenera längs med vattnet? Det är väl Open art i Örebro just nu så det kan vara roligt att gå och titta på. Karlslund är fint också men det är en bit från centrum så du kanske får åka buss.
Tack för tipsen! Lyckligtvis blev de klara med felsökningen på bilen betydligt snabbare än jag räknat med.

Nu är då frågan; ska jag stanna kvar tills Elgiganten öppnar vid 10? Jag skulle nämligen behöva reklamera en produkt jag köpte för en vecka sedan.
 
Tack för tipsen! Lyckligtvis blev de klara med felsökningen på bilen betydligt snabbare än jag räknat med.

Nu är då frågan; ska jag stanna kvar tills Elgiganten öppnar vid 10? Jag skulle nämligen behöva reklamera en produkt jag köpte för en vecka sedan.
Jag skulle göra det för att slippa åka igen... :angel: Leta på ett cafe och unna dig en lyxfrukost! :D
 
Vad har du gjort :nailbiting::wtf::crazy:


:p

Ärligt du vill inte veta. Aaaargh jag hade ett sånt bra recept i en liten blå (tror jag) blå bok som hette barnens kok och bakbok eller liknande i mina ungdomsdagar. Hittade ett recept på nätet den här gången som uppenbarligen var helt fucked up. Inte bara smakar dom bränt/bittert/obakat utan gjorde att jag spenderat den senaste timmen eller två på toa :meh:

JB har fö övergett mig permanent.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 573
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
282
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 452
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
440
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp