Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud vad jag är less på att vara krasslig med halsont och huvudvärk. Varje gång det verkar ha gett med sig så kommer det tillbaka.
 
Nyduschad (det var verkligen på tiden) och ser Diamond league. Borde fixa middag … hmm … nu tar jag och fixar middag!! Marsch!!
 
... och så är jag på väg till flygplatsen igen. Är så trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, men det var ett effektivt möte och jag hann även med att luncha med en av mina bästa vänner.
Nu är det verkligen bara att tuta och köra de närmsta två veckorna, sova får en göra när en är död!!
 
Tur det är fredag imorgon
Hjärnan har lagt av.
Fullspäckad vecka nästa vecka med
Styrelsemöte med facket och tid hos ögonläkaren
 
En timme löpning blev det. Men oj vad långsamt det gick, benen var inte med på banan efter tisdagens mörbultning (massage även kallad).
 
Du går endast upp i vikt om du äter mer, man kan ju bli mer hungrig, dock blev inte jag det. Gick inte upp i vikt mer eller mindre än vad jag normalt pendlar mellan och hade inga andra biverkningar. :up:

Eller jo, jag gick från att vara rätt liten i bysten till 65F. :laugh:

Viktökning är dock en biverkning (finns med som väldigt vanlig i pappren med tabletterna), jag äter inte mer än jag brukar :) Aptiten pendlar från inget till äter konstant från dag till dag som vanligt och äter samma saker. Däremot motionerar jag mer men viktökningen är inte från muskler :crazy: Däremot har mycket satt sig på brösten igen.

Eftersom min sömn är så förstörd (mycket mer än vad som är normalt för mig) så undrar jag om påverkan på acnen kommer senare eller det faktum att det just nu är värre betyder att det inte kommer ändra sig de närmaste tre månaderna heller? För då känns det inte riktigt värt det att fortsätta på dem (mest för sömnens skull).
 
Jobbat, snabbhästat min egen, IKEA:t med killen(och alla jävla stolpskott till rundningsmärke/totalstoppar)och nu äntligen chilla lite.
Vovvi och jag ligger i sängen med repris på hoppningen och en skål popcorn.
Har styrt upp hästvakt så jag kan åka till killen i helgen och ta ledigt från rubbet. Ringt och bokat rökta räkor åt oss också. Skönt!
 
Gjort en loppisrunda med mor idag och fyndat :up: En stor byrå, ett par helt nya ridbyxor, en helt ny T-shirt till BARNET och en gratängform som såg oanvänd ut... allt till det facila priset av 300 kr tillsammans :up:
Jag hittar inte ens nya ridbyxor till priset av 300 kr ;) Och vem lägger ut helt nya saker :confused: Fast jag är glad förstås :p
 
Slängt ihop en klänning. Inte direkt det jag skulle sy idag, men men så blir det ibland. Ska ut imorgon och ville ha nått lite mer "vuxet tyg" än de klänningar jag brukar ha :angel:
Ska ta och duscha. Funderar om jag ska ta och sova direkt efter det kanske. Sugen på popcorn men behöver sova.
 
Viktökning är dock en biverkning (finns med som väldigt vanlig i pappren med tabletterna), jag äter inte mer än jag brukar :) Aptiten pendlar från inget till äter konstant från dag till dag som vanligt och äter samma saker. Däremot motionerar jag mer men viktökningen är inte från muskler :crazy: Däremot har mycket satt sig på brösten igen.

Jag sitter och läser i tråden och inser att jag måste vara trött, läser vitlökning och undrade vad tusan det är. :D

Läser också hårsparande istället för hårdsparande och toastoppar istället för totalstoppar, undrade vad det var för ny IKEA-möbel. @tuaphua och @grodan21

Kanske borde lägga mig? :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 387
Senast: Scata
·
  • Artikel
Hästnyheter I början av veckan ägde FEI Sports Forum rum. Givetvis var FEI:s chefsveterinär Göran Åkerström på plats – för Hippson berättar han om...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
841
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp