Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter ute och väntar på att min fyllda paprika i ugnen ska bli färdig. Har varit hos min vän massören och det var en smärtsam men välbehövlig upplevelse. Jag klev väl in med axlarna under öronen och nämnde nåt om att det varit lite rörigt och stressigt på sistone. Efter 1,5 timme tror jag mina axlar hade sjunkit minst 2 dm och befann sig i något så när normalhöjd igen.
Har tvättstuga oxå och väntar på en hantverkare, sen ska jag knoppa en stund på soffan är planen.
 
Nyss ätit fruktsallad till lunch. Vaknade alldeles för tidigt idag pga barn och lyckades dra på mig ett ep-anfall när jag var ute med vovve efter att ha lämnat barnen på förskolan. Inte så illa som det kunde vara innan nya medicinen men tillräckligt för att jag i kombination EP+dålig sömn skulle bli helt utmattad. Sov mellan 10:30-13:30. Så var det med den saken. Jag hade planerat att läsa kurslitteratur innan jag ska hämta barnen på fsk men det sket sig lite. Maken tyckte att jag borde ha väckt honom men vi kom överens om att minstingen får sova i stor säng från och med nu så hon kan gå och kissa själv när hon vaknar och låta mamman sova vidare :up: Återstår att se om man vaknar av en snart 2-åring som trillar ur sängen inatt i stället men sådana ljud brukar maken hoppa upp i sömnen av så då får jag nog sova ändå :D
 
Vaknade för en halvtimme sen med rejäl huvudvärk. Det är bara att ploppa i sig lite piller för jag och granne L ska ut och rida om ett tag.
Nu är det bara en natt kvar och sen har jag jobbat mina tio dagar i sträck och är ledig i helgen.
 
Alltenerar mellan att såga ved o tittta på EM,kan inte bara sitta o göra ingenting när det är så mycket som ska göras.
 
Känner huvudvärken komma smygande, jag fyller i mer försäkringspapper... :banghead::arghh::wtf: Spännande när man får alldeles för få rader för att fylla i alla gånger man har anlitat läkare, lite läskig lista att titta på också. Maken är och hämtar dottern, hon gick hem en halvtimme innan de slutade för att hon inte orkade mer, jag känner mig mest skeptisk och tycker att hon är en dramaqueen... :meh: Men hon kanske hade försökt länge och orken tog slut helt enkelt.
 
Sorterat tryckknappar i nya förvaringslådor jag köpt, tinat upp korv som jag ska steka på strax, ringt företaget som hanterar löner och nu ska jag skriva ut och packa en order innan jag ska fixa käk. Sen gå iväg med det, hämta paket, handla lite, träna och kanske sy,
 
Tittar på Futurama och har ont.
Imorgon intervju, lite nervös nu ju!

Ska strax ut i stallet och skruva upp två nya lampor. Eller ja, jag ska titta på när en kompis skruvar.
 
20993026_1613288678733222_5938768483279679740_n.jpg


De kommer inte vinna någon skönhetstävling men hoppas de smakar gott iaf. Annars får de pisk (bullarna alltså, inte gästerna som ska hem till mamma).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 699
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
570
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 763
Senast: Mia_R
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
554
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp