Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Länge sen jag skrev i den här tråden men jag är i chock och måste säga det till någon.
Min man sa igår att grannen börjat bli lite väl rund om magen och ingen ölmage om man säger så om jag ska citera honom :p

Nu såg jag henne precis och instämmer. Hon (dom) ska högst troligt ha en till om hon inte svalt en mindre boll :eek: eller vi tar helt galet fel :o
Bara det att hon fyller 50 år till våren O_o
Känner bara att är det ens möjligt? Min spiral får sitta i tills jag ska begravas :rofl: :crazy:
 
Länge sen jag skrev i den här tråden men jag är i chock och måste säga det till någon.
Min man sa igår att grannen börjat bli lite väl rund om magen och ingen ölmage om man säger så om jag ska citera honom :p

Nu såg jag henne precis och instämmer. Hon (dom) ska högst troligt ha en till om hon inte svalt en mindre boll :eek: eller vi tar helt galet fel :o
Bara det att hon fyller 50 år till våren O_o
Känner bara att är det ens möjligt? Min spiral får sitta i tills jag ska begravas :rofl: :crazy:

:rofl: Jag trodde det var av någon annan anledning du var i chock men kunde byta oroskänslan i magen till ett stort leende och höga mungipor när jag fattade till slut.
 
:rofl: Jag trodde det var av någon annan anledning du var i chock men kunde byta oroskänslan i magen till ett stort leende och höga mungipor när jag fattade till slut.

:rofl: Nä så allvarligt var det inte :D
Mest förundrad över att kvinnliga systemet fungerar vid 50 :p och att man väljer att skaffa fler barn när man är över pensionsåldern innan barnet ens är myndigt men det är en annan diskussion :p
Bara jag slipper. Jag ska bara fri som en fågel vid 50 och inte vagga fler spädbarn till sömns. Möjligtvis barnbarn då :p
 
Jag gick också upp i vikt under tiden jag åt Diana, men det bara försvann sen när jag slutade. Vet att jag åt det i 6 månader, men kommer inte ihåg när acnen vände tyvärr. Men skulle gissa att det var på slutet, tycker inte om att knapra piller i onödan.

Ja det var det jag undrade, om det liksom vände senare så att det är värt att stå ut i tre månader till. Jag klarar ju av motioning utan problem trots den extra vikten så är ju inte orolig så :) Däremot är jag orolig att sömn problemen är pga det, jag har bra några månader kvar på doktoranden så behöver kunna sova ordentligt eller bli utvilad när jag sover för att kunna bli klar.
 
Bukefalos funkar knappt alls på någon av mina datorer numera. Den loggar ut mig konstant och låter mig inte logga in igen (trodde jag hade fel lösenord ett bra tag men den här veckan gjorde jag äntligen ett digert försök och när jag provat några dagar i rad så loggar den in helt plötsligt :confused:). det är klickat att den ska vara inloggad konstant men det funkar i några timmar, sen är det en sån massa krångel med att ta sig in igen :( Det går knappt att posta meddelanden eller svara heller, tar flera gånger innan det funkar.

Jag vet inte om det är att de har ökat internet säkerheten på universitet nätverket? (cyberattacker i våras som inte var så trevliga).

Tills vidare läser jag mest, för det mesta orkar jag inte kämpa för att logga in för att skriva något :( Igår eller dagen innan höll sig den ena datorn i 24 timmar, det var tider det :rofl:
 
Varit ute på en mysig ridtur men granne L. Annie var riktigt mjuk och fin i traven idag, härligt.
Det började regna när vi var på väg hem så då fick jag sadel och träns putsat, är annars hyfsat dålig på det :o

Lägger in en bild på Annie och Tigger :heart
21034425_10155748504754066_9216125659492272223_n.jpg
 
Ja det var det jag undrade, om det liksom vände senare så att det är värt att stå ut i tre månader till. Jag klarar ju av motioning utan problem trots den extra vikten så är ju inte orolig så :) Däremot är jag orolig att sömn problemen är pga det, jag har bra några månader kvar på doktoranden så behöver kunna sova ordentligt eller bli utvilad när jag sover för att kunna bli klar.
Kolla med @Tonto om hon fick några biverkningar. Läste i en annan tråd att hon också käkat Diane.
För mig var viktökning den enda biverkning, men tappade ju allt efter. Fast även om kilona suttit kvar så hade det varit så värt det, för att bli av med acnen.
 
Ja det var det jag undrade, om det liksom vände senare så att det är värt att stå ut i tre månader till. Jag klarar ju av motioning utan problem trots den extra vikten så är ju inte orolig så :) Däremot är jag orolig att sömn problemen är pga det, jag har bra några månader kvar på doktoranden så behöver kunna sova ordentligt eller bli utvilad när jag sover för att kunna bli klar.

Du går endast upp i vikt om du äter mer, man kan ju bli mer hungrig, dock blev inte jag det. Gick inte upp i vikt mer eller mindre än vad jag normalt pendlar mellan och hade inga andra biverkningar. :up:

Eller jo, jag gick från att vara rätt liten i bysten till 65F. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 688
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
567
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 702
Senast: Mia_R
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
554
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp