Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag imorgon ska komma till jobbet tidigare än vanligt för att kunna gå hem tidigt utan att behöva offra flextid :confused:
 
Nu har jag kollat på delar av hoppningen, det vill säga jag har kollat på svenskarna och lite där emellan men spolade en del.
Nu kollar vi på Diamond league.
 
Pratade precis med pappa (och tittade på hans två kattungar :heart), han hade "mina" katter förra veckan då exet var borta. Innekatter så de bodde i ett av rummen på övervåningen.

Bara det att Tusse tyckte att det där rummet var ju inte så kul, så han bände upp ett fönster och klättrade nerför fasaden. :meh: Så pappa och mamma hade spenderat två dagar med att leta efter han överallt i skogen och hos alla grannar. Tills Tusse dök up på farstun som tur var.

Stackars Toothless hade ledsamt suttit i fönstret och kollat efter honom i två dagar.
 
Jag skulle vilja gå och lägga mig men är inte tillräckligt trött. Och somnar jag ändå nu kommer jag att vakna för tidigt.
 
Landat i soffan under filten med tända ljus och ett glas rött. Axlarna är ur funktion och kräver nog nåt liniment om dom ska bli brukbara igen efter dagens massage :o
 
När man bäddar åt syrran. Eget täcke, massa kuddar o.s.v och låter henne ta sängen så tar jag soffan.. jodå, fick gå hem till mamma och hämta täcke för mitt använder hon som huvudkudde. Stackarn mådde apa när hon kom hit idag att hon däckade redan runt 17.30 och sover än.
 
Eftersom att alla verkar sussa sött och jag inte var smart nog att ta ut hunden tidigare så får jag nu ta paraplyet för att rasta hunden, :turd: väder!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 250
Senast: Scata
·
  • Artikel
Hästnyheter I början av veckan ägde FEI Sports Forum rum. Givetvis var FEI:s chefsveterinär Göran Åkerström på plats – för Hippson berättar han om...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
789
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp