Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Felsökning klar. Endast 760kr och 1,5 timmes väntan. Syresensor som är paj. Innebär 5000kr och bilen inlämnad i en dag. Har ingen lust med det :banghead:
 
Blå himmel och sol efter en pissregnig fm. Är sugen på grillat men med tanke på bilreperationer borde jag väl äta knäckebröd :meh:
 
Blå himmel och sol efter en pissregnig fm. Är sugen på grillat men med tanke på bilreperationer borde jag väl äta knäckebröd :meh:
Fast du borde nog äta grillat ändå som tröst - det skulle jag ha gjort :p
Bilar är det tristaste som finns att lägga pengar på näst efter markberedningar eller avlopp... :mad: Det märks eller syns inte att man lagt ut dessa surt förvärvade slantar :banghead:
Min lilla AtillB-racer gick galant igenom besiktningen idag, så jag är glad för det :up:
Men har fått huvudvärken från H-vetet istället :crazy: vart kom den ifrån :confused::(
 
Fast du borde nog äta grillat ändå som tröst - det skulle jag ha gjort :p
Bilar är det tristaste som finns att lägga pengar på näst efter markberedningar eller avlopp... :mad: Det märks eller syns inte att man lagt ut dessa surt förvärvade slantar :banghead:
Min lilla AtillB-racer gick galant igenom besiktningen idag, så jag är glad för det :up:
Men har fått huvudvärken från H-vetet istället :crazy: vart kom den ifrån :confused::(
Tror jag följer ditt råd och äter grillat. :) Håller med om bilar, avlopp och annat tjafs man har som måste fungera men som inte märks. Den jäkla bilen går som vanligt men motorlampa och antisladdlampa lyser så nått var ju fel. En liten felsökning senare och jag har lärt mig att det finns något som heter syresensor som måste fungera och är dyrt som guld. Märker inget när jag kör nu och kommer sannolikt inte märka något efter mer än i plånboken.

Gött att din racer gick igenom :up:
 
Är hemma... ingen rolig resa idag, min Crohns bestämde sig för att jävlas lite :meh: Dvs jag har rätt bra koll på vilka rastplatser som sväljer en King Cab med släp mellan Myrviken och Svärdsjö :grin:

Jag har inte råd men jag tänker köpa thaimat ikväll för att trösta mig.
 
Mår piss idag så resan till systemet byttes ut mot en ridtur med granne L. Jag vet fan inte vad jag skulle göra utan mina djur och underbara grannar :heart

Ska dock byta om och åka iväg snart. Imorgon ska jag dricka alkohol som aldrig förr!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 773
Senast: Mia_R
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 501
Senast: Sedna
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
29 30 31
Svar
601
· Visningar
16 433
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
59 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp