Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppsan, jag spontan köpte ett barntäcke på Ica för 40 kr och så sydde jag på ett gammalt slitet påslakan dubbelt och nu är huliganen väldigt nöjd med sin bädd i buren. Under är det en trasmatta och en bäddmadrass för spjälsäng så täcket är mest för mysighets faktorn.:love: Snart blir det tacos! :)
 
Jag har handlat efter jobbet, hämtat ut 3 paket, lagat mat och gjort klart mammas väska. Nu ska jag duscha, raka benen, sen bädda rent i sängen (man vet ju aldrig, plötsligt kanske det händer att någon annan ska sova i den :rofl: hoppas kan man ju alltid) :)

21034426_10159178619305114_2373369275886555706_n.jpg
 
Bara hagen kvar att mocka innan jag ska handla mat. Ponnyhingsten uppförde sig fint när han gjordes fin. Ponnytanten var förbaskad eftersom hon minsann höll på att svälta ihjäl. Därför kände hon ett behov av att surt backa längst bak i spolspiltan när jag flätade svansen = mosad matte och givetvis också rysta på sig när hon var blöt = blöt matte.
Nåja, hon har iaf humor.
 
Jag har handlat efter jobbet, hämtat ut 3 paket, lagat mat och gjort klart mammas väska. Nu ska jag duscha, raka benen, sen bädda rent i sängen (man vet ju aldrig, plötsligt kanske det händer att någon annan ska sova i den :rofl: hoppas kan man ju alltid) :)

21034426_10159178619305114_2373369275886555706_n.jpg

Men åååh! Vilken fin! :love:
...har du gjort den? :eek:
 
Skulle skrubba golvet på wc-n pga katt som börjat kissmarkera inne (:cry:), tog bort listen för att komma åt allt och ser då att vi har klinkers under plastmattan O_o Så strax åker plastmattan, så får vi måla med kakelfärg sen :)

Hur mår han nu? Han hade problem med magen innan va?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 715
Senast: Mia_R
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 320
Senast: Sedna
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
6 7 8
Svar
158
· Visningar
3 355
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp