Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vafan, nu har jag fått rekommenderat någon pro ana-kanal på youtube och ett video om att dö hemma. Det känns lite väl mörkt :D (kanalen flaggade jag såklart)
 
Hur mår han nu? Han hade problem med magen innan va?
Nä, han var bara trött på sin mat :grin: Nu äter han massor igen, av samma mat som innan. Vet att han har problem med en av de andra katterna sedan cirka en vecka tillbaka, så får vi inte ro mellan dem så får det bli antingen avlivning eller omplacering :cry:
 
Jag väntar och väntar och väntar känns det som :cautious: Mamma ska köra upp mig till stan, ska ut med I, jag har gett henne ca 9 som tid, men har fortfarande inte fått bekräftat från I vilken tid jag ska komma upp :arghh:
 
Bara hagen kvar att mocka innan jag ska handla mat. Ponnyhingsten uppförde sig fint när han gjordes fin. Ponnytanten var förbaskad eftersom hon minsann höll på att svälta ihjäl. Därför kände hon ett behov av att surt backa längst bak i spolspiltan när jag flätade svansen = mosad matte och givetvis också rysta på sig när hon var blöt = blöt matte.
Nåja, hon har iaf humor.
Är det i helgen du åker till DK?
 
Nä, han var bara trött på sin mat :grin: Nu äter han massor igen, av samma mat som innan. Vet att han har problem med en av de andra katterna sedan cirka en vecka tillbaka, så får vi inte ro mellan dem så får det bli antingen avlivning eller omplacering :cry:

Kontakta kattbeteendevetare först. Finns massa grejer att göra!
 
Lite trött på min sambo idag som lät sitt ego gå före minstingen och när jag upplyste honom vad jag tyckte om det surade han ihop. Det resulterade i att jag var tvungen att köra iväg till affären igen när jag kom hem från stallet eftersom han inte iddes skicka ett meddelande om att vi saknade grejer till middagen. AAAARG!!!!!!! :rage: Tyvärr är han lika givande att prata med som en vägg just nu. Annars hade jag sagt ett och annat :mad: som jag förmodligen ändå hade fått ångra :angel:
 
Var så galet trött när jag kom hem idag.
Hade vansinnigt ont i fötterna med.
Nu ska jag snart slänga mig i sängen och sova
Hoppas få sova länge imorgon bitti men vi får se
 
NU fick jag äntligen tag på I... Jag blir så matt ibland, det blir så många missförstånd. Jag har försökt få fram när vi ska träffas och vart, här om dagen sa han att vi nog ska mötas på centrum och jag frågade om det inte skulle vara någon förfest, vilket han inte visste, men han skulle säga till om det. Och nu när jag ringde så sa han "ja men vi ska ju mötas i centrum vid tio halv elva, det bestämde vi ju?" :banghead::banghead::banghead:
 
Fan jag är inte alls på hugget att gå ut. Lär ju bli dyrt med om jag ska bli full på stan liksom :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 086
Senast: Mia_R
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 652
Senast: Sedna
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
81 82 83
Svar
1 643
· Visningar
46 523
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp