Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skaffa en SAAB 105!
Nej, har inte råd och så har jag redan en bra bil -V70 och dessutom är jag Volvofantast så SAAB passar inte mig. :p

Äta en påse chips framför Netflix, det kan aldrig gå fel!
Chips har jag inga hemma, Netflix har jag inte. Äter förvisso lite godis och har popcorn hemma, har mina DVDer i bokhyllan förstås.
Än är dagen ung, blir nog lite film senare. :up:
 
Din Volvo kan inte ta dig dit Saabar, Scator och Tranor vistas... i luften :angel:

Det skar i hjärtat när jag köpte Volvon... :cry: det är en bra bil men det är ingen Saab :(

Praktiskt taget hela närmaste släkten har kört Saab vid något tillfälle och morfars bror, som fortfarande lever, skruvade Saab :love: Först flygplan nere i Linköping och sedan bilar när de flyttade till Falun :up:
 
Har diskat, tejpat ihop ett mönster (typ 100 sidor papper kändes det som :cautious: ) och klippt ut det, tvättat och ätit mat (lax, spagetti och sås igen, tur det var sista laxbiten, nu har jag ätit fisk i 4 dagar på rad :cautious: ). Lyssnar på ljudbok och ska väl klippa ut tyg till det mönstret jag har tejpat idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
40 41 42
Svar
826
· Visningar
22 665
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: Amha
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
650
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 115
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp