Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får så lite gjort så dags att lägga av med uppgiften, gjort typ halva iaf :) Imorgon blir det till att måla etc för vi ska va kreativa av nån okänd anledning på uppgiften också. Trodde aldrig jag skulle få en "klipp o klistra-uppgift" på en administrationsutbildning O_o Dags att steka hamburgare :d
 
Hon har ingen utvecklingsstörning utan är normalbegåvad med ett annorlunda tänk och har vissa svårigheter som gör att jag skulle sätta henne inom autismspektrumet. Hon är ojämn helt enkelt och har svårt för att genomföra vissa saker då motivation saknas och har svårt att acceptera att någon annan har rätt men när hon vill något så fixar hon det. Rutinbunden med. Men helt klart är hon under mammas vingar och kommer vara ännu mer nu (pappan var dum i huvudet och numera död). Mamma har stark förnekelse till alla diagnoser utom sina egna krämpor.
Jag fick panik när hon bestämde sig för att skaffa katt för några veckor sen så förstå paniken nu O_o
Men kan inget annat än finnas där, så är det ju bara :heart
Aha, ja det kan ju vara precis lika illa det också för att fixa det dagliga livet utan hjälp och stöd. Risken blir ju att det kan bli nåt liknande serien Maniska samlare när hon ska stå på egna ben sen. Det är bara så himla tragiskt för alla om det går käpprätt.
 
Jag vet inte hur många som har sett En underbar jävla jul men det handlar bland annat om att ett bögpar skaffar barn tillsammans med en tjejkompis.
I filmen blir vissa upprörda över det men Mathilde var helt oförstående och sa att hon tyckte att det var fint och inte alls något jobbigt :)
 
Jag vet inte hur många som har sett En underbar jävla jul men det handlar bland annat om att ett bögpar skaffar barn tillsammans med en tjejkompis.
I filmen blir vissa upprörda över det men Mathilde var helt oförstående och sa att hon tyckte att det var fint och inte alls något jobbigt :)
Vilken kanal??
 
Zoo-affären hade öppet, så farsan köpte en doppvärmare till mig, eftersom han pajade den som var i det stora karet. Så nu ska det väl bli lagom varmt där. Bara värmen kvar att fixa i det lilla karet...
Bakat fågelgodis, som nu står på balkongen och stelnar
Ätit middag. Nu lite slösurfing tills kl 20
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
42 43 44
Svar
865
· Visningar
24 449
Senast: Ceta
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Amha
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
651
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 115
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp