Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Riktigt skönt att basta :love: inte gjort det sen förra året. Så nu var det verkligen dags.
Ska se om jag ska äta nått nu. Åt tacos igår, tror det finns lite kvar.
Kanske se en film. Eller bara lyssna på musik och kolla bukefalos :)
 
Tittar på Westworld, andra avsnittet. Måste erkänna att jag inte förstår serien riktigt...

Det gjorde inte vi heller och slutade kolla efter fjärde avsnittet. Tog ändå upp tittandet igen efter ett tag och sen blev den lite spännande för att mot slutet ge oss en känsla av "jaha?". Förstår inte storheten riktigt. Många skrev på fb hur fantastisk den var när den kom. Jag och sambon är väl inte riktigt lika imponerade.
 
Scrollar Pinterest på jakt efter idéer till matlådor, fönstershoppar lite och funderar på vilka blommor jag ska köpa när jag kommer hem. Under hösten har jag verkligen inte mått bra vilket gjort att jag inte orkat hålla efter lägenheten ordentligt. Så nu tänkte jag börja ta hand om mig själv genom att laga bra mat och börja fixa i lägenheten så att jag trivs där.
 
Det gjorde inte vi heller och slutade kolla efter fjärde avsnittet. Tog ändå upp tittandet igen efter ett tag och sen blev den lite spännande för att mot slutet ge oss en känsla av "jaha?". Förstår inte storheten riktigt. Många skrev på fb hur fantastisk den var när den kom. Jag och sambon är väl inte riktigt lika imponerade.
Nä vi får väl se hur länge jag orkar kolla. Kräver inte direkt nått att titta på, jag kan pyssla med annat under tiden :rofl:
 
Min man har frågat vad jag vill ha när jag fyller år, jag har dock ingen aning vad jag vill ha. :cautious:
 
Känner mig tråkig som inte pallar dra ut med klubbkidsen. De vaknar liksom till liv nu, ska ut och äta och nu börjar deras ”kväll”. Kaozzzz
 
Kom hem från Stockholm för en timme sedan. Hade ett viktigt möte men hann klippa håret, ta tillbaka termometern till Clas Ohlson, tack @athena_arabians och hade som tur är bråttom så jag hann inte ta mig en tur in i affären eller så skulle jag spenderat fem gånger så mycket som jag fick tillbaka. Av någon anledning är jag en fanatisk Clas Ohlsonare och kan inte hålla mig borta :crazy:

Eftersom det är lördag ville jag ha min lördagssushi men eftersom allt är stängt i Bollnäs när bussen kom fram så köpte jag en från Sushi Yama på bussterminalen och tog med mig hela vägen hem. Det gick finemang och sushin är faktiskt hygglig. Kom hem och katten mötte mig men ignorerade mig demonstrativt. Gick runt med svansen i vädret och jag fanns inte. Det tog torrismutor innan hon tinade upp och jag blev förlåten för min långa bortavaro :D Katter, eller min katt, har ett extremt tydligt kroppsspråk för framförande av sina åsikter. Enbart hennes svans är mycket uttrycksfull!
 
Söndag morgon. Ledig. Men kaffe och cigg stunden är helig!

Sambon fick äntligen träffa mr magic hands igår som bekräftade allt, "din rygg är fcuked up"
Han sa att såklart inte gå emot vad doktorn ordinerat MEN "det kommer inte hjälpa nämnvärt"
Sen behandlade han min sambo och han ska tillbaka igen i morgon!

Vilken fantastisk man! Han har tidigare jobbat som fysio-någonting för ett football-team här i Aus och reste med dom under några år... så han vet vad han pratar om samt både quick fixes och long term!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har nyss fyllt 50 och tycker att min mage har tappat formen helt,. Jag har svårt att dra in den över huvud taget. Har sen tidigare...
Svar
18
· Visningar
1 105
Senast: Freazer
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 091
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
511
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp