Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir knäpp.
"Folk" i området där jag bor roar sig med att skjuta raketer i tid och otid. Nu ligger jag återigen i sängen en vardagskväll som "skjuts sönder". De börjar runt 21:30 som tidigast och skjuter i minst 45 min framåt. Man blir nästan gråtfärdig när de drar igång IGEN.
 
Ont i båda öronen och haft det ett tag nu.. blörgh.

F.ö. när jag har på fläkten i köket "klunkar" det i vasken och det slutar när jag stänger av fläkten..
 
Jag berättade ju att jag gjort slut med min pojkvän. Vi pratade för en vecka sedan och har inte hörts av sedan dess. Nu har han skrivit ett brev till mig.
Där han skriver att han är så besviken på mig, att jag är självisk och att jag flyr. Dvs Att jag tar mig rätten att göra slut och sedan fly för det passar mig. Det är inye schysst
Etc

Blir Så trött. ..
 
@astronaut dags att göra rent? eller:
Jag gissar på att du har samma problem som jag hade med en köksfläkt, fick hälla vatten i en slang i skåpet där alla rör och grejjor gick som hade med fläkten att göra (hette någonting, min hyresvärd kunde ej men jag hade hantverkare för annat som hjälpte mig att lösa det för många år sen), kontakta hyresvärden så ska dem hjälpa dig om du hyr?
Nödtips till det är löst, lägg blöt (riktigt dränkt) disktrasa i vasken över hålen för snart börjar det "klånka" hela tiden om du har samma som jag hade vill säga.
@MacGyver har säkert bra koll?? *tjoar på häråt*
 
Senast ändrad:
Jag berättade ju att jag gjort slut med min pojkvän. Vi pratade för en vecka sedan och har inte hörts av sedan dess. Nu har han skrivit ett brev till mig.
Där han skriver att han är så besviken på mig, att jag är självisk och att jag flyr. Dvs Att jag tar mig rätten att göra slut och sedan fly för det passar mig. Det är inye schysst
Etc

Blir Så trött. ..
Faaan
Kom på Att han har några saker hemma hos mig. Fan jag vill inte träffa honom... Han var så arg i brevet ...
Måste fundera ut vad jag ska göra.
Jag vill inte åka hem till honom och inte heller att han kommer till mig.
Det är rätt stora saker så det blir lite besvärlig att skicka
Men kan man köpa stora kartonger och skicka det?
 
@stjarnhimmel Finns väl olika paket hos olika fraktföretag? Bussgods tar väl stora saker (jag har inte stenkoll nu men sök) :o
Annars kanske någon bukefalist kan vara "bodyguard" och råka komma i samband med att han kommer, buke är bra till mycket kanske kan lösa det här med?
Var rädd om dig och lita på magkänslan!
 
Faaan
Kom på Att han har några saker hemma hos mig. Fan jag vill inte träffa honom... Han var så arg i brevet ...
Måste fundera ut vad jag ska göra.
Jag vill inte åka hem till honom och inte heller att han kommer till mig.
Det är rätt stora saker så det blir lite besvärlig att skicka
Men kan man köpa stora kartonger och skicka det?

Det går att skicka det mesta, frågan är om det är värt kostnaden. Annars, se till att ha en kompis hemma när han kommer.
 
Ensam hemma för första gången sen lagotton fick somna in för snart två veckor sen. Och ångesten och sorgen river i mig. Har tagit ett gäng ångestdämpande, försöker hålla en hand på katten som ligger på hennes plats intill mig. Skönt att ha honom och labben nära.
Imorgon kommer sambon hem och på fredag ska vi hämta askan och få ner i jorden på sommarstället. Hon kommer hem igen, men ändå inte :cry::cry::cry:

Ska försöka skingra tankarna lite med The big bang theory.
 
Ensam hemma för första gången sen lagotton fick somna in för snart två veckor sen. Och ångesten och sorgen river i mig. Har tagit ett gäng ångestdämpande, försöker hålla en hand på katten som ligger på hennes plats intill mig. Skönt att ha honom och labben nära.
Imorgon kommer sambon hem och på fredag ska vi hämta askan och få ner i jorden på sommarstället. Hon kommer hem igen, men ändå inte :cry::cry::cry:

Ska försöka skingra tankarna lite med The big bang theory.
Kram
Åh det gör ont :(:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
59
· Visningar
3 104
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 830
Senast: Marita73
·
Svar
1 124
· Visningar
61 105
Senast: tanten
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp