Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag berättade ju att jag gjort slut med min pojkvän. Vi pratade för en vecka sedan och har inte hörts av sedan dess. Nu har han skrivit ett brev till mig.
Där han skriver att han är så besviken på mig, att jag är självisk och att jag flyr. Dvs Att jag tar mig rätten att göra slut och sedan fly för det passar mig. Det är inye schysst
Etc

Blir Så trött. ..

Var glad att du gjort slut :crazy:

Offerkofta much? :grin:
 
Konstaterar att min hv nog blev sur på mig för att jag inte gillade att han utan att ens fråga dumpade av en impulsköpt husvagn ute på gräsmattan, efter att flertalet gånger sagt till mig att den utlovade ytterdörren inte kan bytas ut i år, för han har inte råd och därför blir den som läcker ut värme som ett såll kvar, men till en husvagn fanns det plötsligt pengar :confused:

Mitt förslag om att husvagnen, om den inte gick att ställa någon annanstans än där jag bor kunde backas upp mot vedboden istället där den inte stör togs visst inte väl emot, för igår dundrade han upp på gården, hämtade husvagnen, körde över gräsmattan med ekipaget istället för att be mig flytta på min bil och några timmar senare fick jag ett mess om att om jag har något ute i verkstaden, som är typ enda förrådsmöjligheten så får jag ta bort det för nu ska det sättas lås på varenda ingång där.

Fine by me om han vill vara sådär barnslig, men har man hyrt ut så kan man inte bara komma och dumpa sina prylar hur som helst ute på gården utan att ens prata med den som bor där. Och jag gillar inte när folk ljuger för mig heller, då blir jag lite..purken.. :meh:
 
Väntar på att några gubbar ska komma och hämta min gamla resårbotten. Drömde mardrömmar om det inatt, hur de istället hämtade en tavla och när de försökte ta fram resårbotten vällde det ut en massa sopor istället... oj oj, det var jobbigt. Men jag tror att jag har riggat ganska bra för att det ska ordna sig ;)
 
Åker buss till jobbet. En unge har en Rubiks kub som han fifflar med. Det var länge sen man såg såna, och aldrig på bussen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
3 056
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 797
Senast: Marita73
·
Svar
1 106
· Visningar
60 166
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Att hyra ut hus
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp