Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackare! :( Hoppas det går bra,
Jag hoppas bara det inte är nåt som kräver operation. Har den inflammerade gallblåsan i färskt minne och då var han inlagd flera dagar och hade rejält ont länge efter operationen.
Sedan är operation alltid en risk men den biten känner jag mig rätt trygg med.

Jag åkte faktiskt hem nu och övergav honom :o
Fast han tyckte jag skulle göra det. Så han ringer sedan när han träffat läkaren.. Jag är bara 10min bort iaf.
 
Jag hoppas bara det inte är nåt som kräver operation. Har den inflammerade gallblåsan i färskt minne och då var han inlagd flera dagar och hade rejält ont länge efter operationen.
Sedan är operation alltid en risk men den biten känner jag mig rätt trygg med.

Jag åkte faktiskt hem nu och övergav honom :o
Fast han tyckte jag skulle göra det. Så han ringer sedan när han träffat läkaren.. Jag är bara 10min bort iaf.

Håller tummarna för att det är något som är lätt fixat och går över fort!
 
Suck, somnade nio och vaknade ett, nu är jag hungrig och steker bacon för mer BLT. Varför snöar man (jag) alltid in mig på någonting och äter det tills jag mår illa vid blotta tanken och det går några månader innan jag gör det igen? :meh:
 
Har ar klockan inte 8 pa kvallen annu ... :meh: Hundarna sover ... den ena snarkar hogt, den andra stracker ut sin langa svarta nos for att sno en mattfrans, men kommer av sig och lagger ner nosen igen. Tre ganger nu ... undrar hur lang tid det tar innan stop mekanismen, "visst ja, jag far inte gnaga pa den har" tar slut? :angel:
 
@Trott jag kan bara instämma med ovanstående kloka inlägg.
En stor kram från mig också med styrka och pepp.
Så fruktansvärt grym/dum och vidrig situation! :cry::banghead::rage:
Tack :heart

Lider med er @Trott :( kram :heart

@grodan21 din stackare :( hoppas de hittar det som orsakar värken snart :heart
Tack :heart
Usch vilken jobbig situation för er :(

När jag ringer till tex försäkringskassan med ett problem och den handläggaren som svarar säger att det inte går och lösa så lägger jag på och ringer igen. Med största sannolikhet får man en annan handläggare och det har hänt mig åtskilliga gånger att det olöslingsbara problemet plötsligt går att lösa.

Som en sak att prova kan du ju ringa och förklara situationen, kanske har du tur och hamnar hos rätt person som kan hjälpa dig. Om inte så har du ju inte förlorat annat än din tid. Vet att det är långsökt men man vet ju aldrig.

@Trott
Vilken skitsits rent ut sagt! Men jag håller med, ofta beror det på vem man pratat med. Om det inte går att lösa på kundtjänst nivå så gå ett snäpp högre upp och berätta det som händer och att det brådskar. Våga var lite obekväm om du ingen hjälp får.
Kram :heart
Tack till er båda :heart ja jag får kanske göra det om jag inte får svar idag på mailet. Bara det att jag lider av lite telefonfobi :down: hatar att ringa :crazy:
 
Aj då. Men vad var det som inte blev bra? Det låter ju både enkelt och gott!

Jag hade redan en uppfattning om hur jag ville att kakan skulle smaka. Som den enda banankaka jag ätit och gillat. Det gjorde den inte.

Ska testa göra om den och finfördela bananbitarna mer och även trycka ner hela bitar av mandelmassa.
Det tror jag mer på för egen del.

Tycker inte om tillagad banan i mat. Nu fick jag såna känslor när bitarna var så pass stora.

Men gillar man tillagad banan är det säkert toppen.

Det är ju rätt rubbat av mig att göra banankaka utan att gilla det, kan tyckas. Men den kocken gjorde är en av mina absoluta favoritbakverk.
Får kanske se om han är villig att släppa sitt recept annars. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 650
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 371
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp