Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, har gjort magnetröntgen. Den såg bra.

Mitt problem är jag har svårt att uttrycka mig hos läkaren. Just nu har jag sådan huvudvärk att jag mår illa. Men läkarna hittar inte något fel på mig. :cry:

Hjälper det om du skriver ner vad du ska säga? Eller fungerar det inte ändå? :/
 
Sitter på akuten med maken och magproblem.
Vill bara att läkaren ska dyka upp så jag vet någonting i alla fall.
Tänk att det alltid ska vara på natten han ska åka in när det är något..
Denna gång är det inget med gallblåsan det är det enda som känns säkert, den finns nämligen inte kvar ;)
 
Sitter på akuten med maken och magproblem.
Vill bara att läkaren ska dyka upp så jag vet någonting i alla fall.
Tänk att det alltid ska vara på natten han ska åka in när det är något..
Denna gång är det inget med gallblåsan det är det enda som känns säkert, den finns nämligen inte kvar ;)

Stackare! :( Hoppas det går bra,
 
Jag tycker hon har varit bannad väldigt länge nu..
Jag har aldrig blivit bannad själv så jag vet inte riktigt hur det fungerar. Men hon har kanske blivit bannad förut (eller fortsatt trots varning) och då kanske det blir längre banningar?

(Jag spekulerar hej vilt här nu alltså har som sagt inte en aning om hur det brukar gå till)
 
Ja, det får vi se i övermorgon.
(aldrig varit bannad så vet inte om man är bannad tills det blir den 27e eller om man blir bannad under hela dagen och kan börja skriva igen den 28e).

Spekulationerna flödar vilt! Vad händer om @dobbis inte skriver ett inlägg exakt en månad efter banningen? Får man skriva igen på dagen eller dagen efter? Tänk om personen inte återvänder alls och vi inte får veta :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
66 267
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 435
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 164
Senast: Acto
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Shoppingtråd hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp