Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i köket och väntar på att få gå och lägga mig. Mannen försöker natta dottern och ser hon mig kommer det bli skrik och kalabalik. Jag som behövde sova ordentligt i natt då morgondagen är fullspäckad och avslutas med en sen bilfärd på 24 mil själv med barnen. :arghh:
 
Ute är det nästan vindstilla 7 m/s vilken skillnad från på dagen!

Buskarna är klippta, behöver snyggas till bara. Får se nu om det börjar blåsa igen om lampan tänds ideligen.

Har ätit ganska dåligt ändå hållt igång hyfsat. Tycker allt tappar smaken när förkyldningen härjar. Te och ingefära har det däremot blivit massor av idag.
Lite kaffe, men inte lika gott som det brukar vara. Och sen nyponsoppa och några mackor. Lite för lite på en dag men det gör inget, tar igen det nån annan dag istället :).

Jag är lite sugen på pasta med ostsås helt plötsligt. Men ska jag gå ner nu och börja laga :crazy: oj va omständigt när jag redan borstat tänderna
 
@Trott
Vilken skitsits rent ut sagt! Men jag håller med, ofta beror det på vem man pratat med. Om det inte går att lösa på kundtjänst nivå så gå ett snäpp högre upp och berätta det som händer och att det brådskar. Våga var lite obekväm om du ingen hjälp får.
Kram :heart
 
Idag höll jag på att blåsa bort på jobbet. Och :devil: k-ringen höll tyst, jag med:sneaky:
Åt lunch på Zolaco.
Såg "bio" på tinget med min KP. Filmen Borg - ingen film jag har villat betala för. Långtradig :meh:
Måste beställa hem ett nytt filter till mitt lilla kar. Motorn i det håller på att ge upp. Köpte det ju beg...:crazy:
Är så sugen på en sån härVisa bifogad fil 10635 :love::love::love::love:

Fin fisk. Jag trodde det var en orkidé först :crazy:
Skyller på att skärmen är liten :angel:

Äter semla och dricker te!

Jag måste göra semlor. Har hört att de är den bästa medicinen mot förkyldning dessutom :idea:
 
Gått och lagt mig, ingen hund i sängen ikväll heller :( Kanske får börja sova med en falukorv under kudden :angel:

Klockan ringer om några få timmar och sen har jag en fullspäckad dag. Jag vill få SOVA :arghh:
 
Gått och lagt mig, ingen hund i sängen ikväll heller :( Kanske får börja sova med en falukorv under kudden :angel:

Klockan ringer om några få timmar och sen har jag en fullspäckad dag. Jag vill få SOVA :arghh:

Klockan är mycket varför är jag uppe fortfarande :crazy:

Ang falukorven blir det kanske lite kladdigt. Rekommenderar att inte ta bort skinnet iaf :angel:

IMG_9021.JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
66 267
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 434
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 164
Senast: Acto
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp