Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väldigt varmt ute. Varmt som det borde bli åska. Lustprincipen gäller fortfarande. En tur till staden och köpa 60års present och sen får det nog bli middag på någon uteservering.
 
De ger mig inget annat och jag har en hög dos på Melatonin. Funkar i typ en vecka eller två sedan så är effekten bortblåst.
Förstår. Jag har också sömnproblem, tar fem mediciner för sömnen, bl.a. Melatonin. Tycker också att den tappar effekt, har tagit 6 mg i flera år men fuskar ibland och tar 9 eller 12 mg.
Är det melatonin eller circadin du tar? Samma innehåll men verkar ju lite olika.
 
Fått undan massor, verkligen massor samt dragit igång hela karusellen i grannskapet med att få upp farthinder på vägen där folk kör som galningar.

Som belöning har jag legat i ett varmt bad, tittat på Game of Thrones och ätit jordgubbar...

Helt slut som artist och ont överallt...listan är dock inte slut än....
 
Sitter i soffan nu. Jag hade tänkt rida, men kände mig så låg och eftersom jag ändå är ledig hela helgen så får han vila idag istället. Ingen idé att rida när jag känner mig som jag gjorde..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 461
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 231
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 892
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp