Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@astronaut
Just det, jag kom på att man kan få Mirtazapin som sömnmedicin. Det är ett antidep och inte beroendeframkallande. Man brukar sova bättre på en låg dos, jag hade 7,5 mg när jag tog den för sömnen. Kanske det kan vara något för dig?
Hoppas du får hjälp, sova behöver man.
 
Förstår. Jag har också sömnproblem, tar fem mediciner för sömnen, bl.a. Melatonin. Tycker också att den tappar effekt, har tagit 6 mg i flera år men fuskar ibland och tar 9 eller 12 mg.
Är det melatonin eller circadin du tar? Samma innehåll men verkar ju lite olika.
Äter Zolpidem och Atarax för sömnen. Men skulle vilja ha något bättre
 
@astronaut
Just det, jag kom på att man kan få Mirtazapin som sömnmedicin. Det är ett antidep och inte beroendeframkallande. Man brukar sova bättre på en låg dos, jag hade 7,5 mg när jag tog den för sömnen. Kanske det kan vara något för dig?
Hoppas du får hjälp, sova behöver man.
Jag äter Mitrazapin för deppighet. 30 mg om dan. Men jag blir inte ett dugg trött av dem
 
Är hemma i stan igen. På väg hem åkte vi förbi ett ställe där vi har åkt förbi de senaste 20 åren utan att stanna. De har honung som är alldeles ny. Slungades i veckan. Så jag köpte 2 burkar till syrran. Hon fyller om 2 veckor och är stor tedrickare så det passar att hon får fin honung av mig. Hon blev avis på att jag kunde köpa fin honung. Så nu måste jag åka dit igen och köpa den stora hinken om det finns kvar då. Ska på utflykt med min KP på onsdag. Då åker vi och köper honungen innan vi åker ut till betet där hens pålle går
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 470
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 243
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 935
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp