Bukefalos 28 år!

Vad Gunnar har gjort??!!!

Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Eftersom den största chansen för att Gunnar ska se denna tråden så flyttar jag den hit då han mest är här :bow:
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Jag skickade faktiskt ett mejl till Gunnar för en vecka sen i en fråga men han har inte svarat än och har han inte svarat innan Augusti börjar så misstänker jag att han är lika virtuell som mycket annat på nätet. Han kan ju förvisso vara bortrest på semester.
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

equitouch skrev:
Vad har Gunnar gjort med en stor del av rid Sverige?
Jo han har gjort MÅNGA till Bukefalister. :D

Det är otroligt egentligen hur han lyckats så KANON med denna sida!!! :bump: :bump:

INGEN annan hästsite har så mycket som denna.

Fyll på med goa hälsningar till Gunnar!
För du e bara bäst! :banana:
Jag har träffat jättefina vänner via Buke! Buke förgyller min vardag när jag sitter på jobbet och har långtråkigt, man får tips, ideer och kan fråga precis vad som helst.

Gunnar är min husgud! :love: :D :bow: :bow:
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Kan inte annat än att instämma.

:bow:

Men sambon är inte lika lycklig över Gunnars förmågor till att jag numer har ett annat kvällsnöje.

Oavsett om han är virtuell eller inte
:)
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Jo jag förstod det även om det inte framgick av mitt inlägg..
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Jo nog är han här jag fick PM från honom häromdagen iallafall....
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Tusen tack Gunnar för en sida som verkligen har allt, här diskuteras ju i det närmaste allt också ;)
Man får svar på frågor, får nya kompisar & lär sig en massa nytt :)
Toppen att Bukefalos finns!! :banana: :bow: :bow:
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Lånar knapp

Vill också instämma med er alla andra.

Stort tack till GUNNAR :bow: :bow:
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Tja, jag och mina kompisar skulle tälta på falsterbo camping torsdag-lördag.
Vi kom dit vid lunch på torsdagen och satte upp vårt tält lite för oss själva i utkanten av campingen och gick för att titta på tävlingen. När vi kom tillbaka på kvällen befann vi oss mitt i värsta fyllefesten :eek: , vi hade fått lite fler grannar än när vi gick och alla hade bergsspängare...som de använde för att försöka överrösta varandra.
Den natten ängnade jag åt att (ofrivilligt) lyssna på fyllesamtal och musik på högsta volym till klockan fem på morgonen :crazy:
En av våra kära grannar var ett tält med en jätte reklamskylt med den hemsidans namn på, de var bland de värsta på hela området. :o

Tur att vi gick till strandbaden på fredagen, då slapp vi dom, för där fick inte fjortisarna komma in iaf.
Sen gav vi igen lite också och spelade musik på morgonen istället, hoppas alla var riktigt bakis då :devil:

/Nyrelski-som ångrar att jag inte trodde på alla rykten om den campingen :angel:
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Och så måste jag ju såklart också säga :bow: till Gunnar.
Jag har hittat två toppen jobb på annonssidorna här och ett roligt tidsfördriv :D
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Tack! :o

Det där med en presentation har jag funderat på länge, jag behöver byta användarbild också den jag har är nog ett par år gammal.
Men i och med att jag är pappaledig nästan heltid med två väldigt vilda barn på gård med inakorderingsastall och en hel del annat att göra så försöker jag just nu bara hinna med att hålla allt flytande.
Dessutom kommer det förhoppningsvis en något förbättrad version av forumet inom inte alltför lång framtid, om jag hinner.

Och jag tycker fortfarande det är lika kul med alla användare och alla diskussioner även om jag numera inte hinner läsa så mycket eller själv deltaga i dem.

Jag läser dock all e-post som når mig, även om jag ofta är dålig på att svara. :crazy:
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Håller med! :bow:
Har många gånger fått hjälp, tips och många skratt på den här sidan och jättefina vänner :love: Är man nere och allt är skit så skriver man av sig här och allt känns bättre :) :D :love: :bow:
En eloge till Gunnar för den här sidan! :) :bow:
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Nyrelski skrev:
Sen gav vi igen lite också och spelade musik på morgonen istället, hoppas alla var riktigt bakis då :devil:

Var det ni som traskade runt på väg till toa eller nåt med en bergsprängare på högsta volym tidigt en morgon??
Precis som att det inte käckte med att "pitbull" åkte fram och tillbaka på sim moppe stup i kvarten...


Nyrelski skrev:
/Nyrelski-som ångrar att jag inte trodde på alla rykten om den campingen :angel:

Det var ett par år sedan jag bodde på campingen, jag blev faktiskt lite förvånad det hela var ju som en Hultfredfestival eller nåt, så var det inte för bara ett par år sedan..
 
Sv: Vad Gunnar har gjort??!!!

Nej, så mycket gav vi inte igen. :D
Vi höll oss i tältet med cd-spelaren så de var nog bara de närmaste som hörde, för någon bergssprängare hade vi inte. Bara en liten walkman med vanliga högtalare till.
Vi hade alltså inte en chans att hunna lyssna på våran musik på kvällen ;)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 087
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 496
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 198
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp