Bukefalos 28 år!

Vad har du byggt till ditt djur?

R8n

Trådstartare
Ja, ni ser frågan. Vad har ni byggt? Till vilket djur?

Och glöm inte bilderna;)


Matbord till råttorna:

Matbord.jpg


Hylla till råttorna (den som står under huset):

Hylla2.jpg


Höhäck till marsvinen:

Hhck.jpg


Hylla till marsvinen:

Hylla.jpg
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

*Bur, byggde av två skrivbordshurtsar och satt gallerburar ovanpå. Fick skrotas dock...
*Agilityhinder av kartong, kastades ganska direkt :D
*Rörsystem i burtaket av pringlestuber
*Litet träd bestående av grenar nerstuckna i ihåliga träklossar som använder i hurtsburen för att ta sig uppåt. Mäkta poppis!
*Hylla (den blåa på den här bilden) Byggde inte den till djuren dock utan byggde den i typ 3:an eller 4:an och lät råttorna ta den :D

Och nu håller jag på med ett nytt burbygge :bump:
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Jag har byggt ett hinder till min Kanin !
Hindert är på 60 cm ! Maffigt med många olika färger ! ;)

Har tyvärr inga bilder, men ska försöka fixa
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Gösses. det var inte illa zebran! Då måste du förstås visa bilder när det nya burbygget är färdigt!
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

hönshus, reden, burar, kaninhus, kaninburar, hopphinder till stallet, boxar m.m. ont om bilder på denna datorn.
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Låter som något väldigt kul bygge och måleri!

Ja fixa gärna bild!
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Jodå, bilder blir det såklart! :)

Har byggt ännu mer grejer också, men man glömmer det mesta :D
Selar har jag ju gjort själv också, och råttpåsar... Och hus när jag hade marsvin :) Och så försökte jag mig på en klätterställning åt syrrans hamster på slöjden -98, fast den blev aldrig klar :D

Utebur har jag ju byggt när jag hade marsvin ickså, den kan jag fixa bild på sen :)
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Då hoppas jag på att bilder kommer senare!;)
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Det var inte lite det!

Råttpåsar:o Förklara lite mera..
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Okej då förstår jag. De ser ju fantastiskt mysiga ut!
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Oja! Och väldigt praktiska :) Ända tills man hänger de recis bredvid en råttbur då :angel: :smirk:
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

:rofl: :rofl: Det kan jag förstå!

Hängde en gång en blus bredvid råttburen (när jag hade Frippan och Frippe) Och gissa till min stora häpnad hur de hade lyckats fånga in blusens arm och tuggat upp den. Full av små hål på hela blusen. Kan ju nämna att den var nu och gick på 300 :- :angel: :D
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Haha smidigt :D Gjorde likadant jag med med den snyggaste blusen jag nånsin haft... Som tur är blev resultatet bara två hål så den går fortfarande att använda om man inte måste ha 100% hela kläder på sig :angel:
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Hehe! Så man är alltså inte ensam om den saken!;)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 373
Senast: Lyan
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 033
Senast: BernT
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
905
Senast: Bison
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 701
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp