Bukefalos 28 år!

Vad har du byggt till ditt djur?

Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Jodå, inget kontrakt skrivet!

Då är mina otroligt våghalsiga! De kryper bakom katten trots att den bitet ena i svansen:eek: :o :D

Hum undrar det ja..:D
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Muntligt avtal :angel: :D

Bah, katter är mesar helt enkelt :p

Jag lovar, inga våta drömmar här inte! Eller ja, om man bortser från ett flygplan som simmar i vattnet i norrland som ser ut som vietnam och stöter ihop med en krokodil, en flodhäst och nåt mer... Då var det ju blött iaf :rofl: Kolla senaste drömtråden på ÄU :D
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Men jag har inte ens hört din röst:D

Nej, inte dessa inte. Bara snälla.

Jasså verkligen:D Ska gensat kika in på den:D
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Just ja fan, skrivit här=skriftligt avtal=bevis om du försöker komma undan också :devil: Moahaha!

Haha syrran stönade nyss hon med :rofl:
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

17 också:mad: Men jag har inte skrivit under ett avtal:)

Men det är ju en annan sak:D
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Nej inte då!


Ja, eller en mardröm:D
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Joj!

Äh, tror jag inte. Isf såg hon helt enkelt ingen karl, för var det en karl med så var det en våt dröm :rofl:
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

Ahmenokej då, men bara om du sover en natt med Göran Persson. Det är bara att välja! :devil: :rofl:

Hehe ohyes :D
 
Sv: Vad har du byggt till ditt djur?

:eek: :eek: :eek: Nu är det en som blivit lullig i bollen. Kanske för många Dooleys? :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 027
Senast: Amha
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 373
Senast: Lyan
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 034
Senast: BernT
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
905
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp