Bukefalos 28 år!

Vad har hänt? :o

K

kladdkakor

:o

Buke.jpg
 
Sv: Vad har hänt? :o

Gunnar har gjort, som han gör ett antal gånger under året utan att vi brukar reagera. =)

Han har uppdaterat forumet i natt, så just nu SOVER han. Så ni får inte hojta för mkt.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Sv: Vad har hänt? :o

Nu var det någon som hojtade för högt ;)

Det stämmer att forumet nu är uppdaterat till senaste version. Jag skall försöka fixa till det som fortfarande är skrivet på engelska. Tipsa gärna om ni hittar något.
Hittar ni några andra konstigheter hör också av er.

Det här nya forumet har en hel del ny funktionalitet, jag har dock till att börja med valt att låta det mesta vara avslaget för att inte ckocka och uppröra för mycket :)
 
Sv: Vad har hänt? :o

:bow: Ser trevligt ut tycker jag. :D

Har bara en fundering, det står plötsligt "blogginlägg" med på Ministatistik :confused: Vad är det för något?
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag upptäckte att man kan jämföra orginalinlägg med det redigerade inlägget. Är det en publik funktion, eller är det bara jag som kan se hur jag ändrat mitt inlägg? :)
 
Sv: Vad har hänt? :o

Vad jag vet är det endast du, moderatorn för forumet samt jag som kan se vilka ändringar som gjorts. Mycket är nytt även för mig :)
 
Sv: Vad har hänt? :o

Ha, vad kul. Jag gillade denna förändring - och blev jättenyfiken på blogg?
 
Sv: Vad har hänt? :o

Aha :) Ibland är man ju lite väl snabb på att trycka på Skicka Svar-knappen och då är det ju bra att kunna redigera utan att alltför många märker det :angel: :)
 
Sv: Vad har hänt? :o

*raderat*
tio jävla raderingar
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad har hänt? :o

Framförallt är det Radannonsdelen jag slitit med nu. Det skulle vara en snabb enkelt uppdatering, ingen ny funktionalitet, men det strulade en del ;)

Hittar ni något konstigt säg till.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Ändra ditt inlägg här ovan så kommer det en rad där det står att du har ändrat den. Raden är klickbar för mer info.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Aha, är det för att man inte ska kunna vara snabbt elak, ändra och sen visslande påstå att man aaaldriiig skrivit något dylikt.


Jag är nyfiken på bloggeriet fortfarande.
 
Senast ändrad:
Sv: Vad har hänt? :o

Det är mycket möjligt att det fortfarande går att vara snabbt elak, jag har inte testat att snabbändra.
Test.
Jodå - snabbändra går!


Den enda säkra skillnaden är att det nu går för moderatorn, admin och användaren själv att se vad som fanns innan ändringen, om ändringen sker efter en minut. Inom en minut så kommer det ingen ändringshistorik.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag har alltså ändrat inlägget ovan fyra gånger utan att någon ändringsrad dykt upp.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag ändrade ett inlägg 8 minuter efter jag hade skrivit... Då direkt efter ändringen kunde jag se ändringen, men nu är länken till ändringen borta... Det står att det är ändrat men jag kan inte gå och se vad jag har ändrat... Fast det kanske har att göra med att jag har kollat upp det redan...
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Noterade att mina nytvättade vita strumpor inte var helt vita längre. Någon som har idéer vad som hänt, och om jag kan få dem vita igen.
Svar
7
· Visningar
621
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Hästnyheter Vintermeetinget är slut. Nu snackar vi Elitloppet. Eller ska vi kalla det Daniel Redéns lopp?
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 675
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp