Bukefalos 28 år!

Vad har hänt? :o

Sv: Vad har hänt? :o

Ja, det verkar bara gå att se ändringen/originalinlägget under en begränsad tid? För övrigt gick det väl att snabbändra (d.v.s. ändra utan att "någon ser det") i två minuter innan - är det nere i en minut nu?

Hur kommer moderatorerna att göra med den här funktionen förresten? Kommer "alla" ändrade inlägg att kontrolleras eller bara inlägg där man tror att originalinlägget kan ha brutit mot reglerna på något sätt?
 
Sv: Vad har hänt? :o

lägger till en fråga till....har buke blivit hackat igen? har bara inlägg sedan 2007 när jag tittar inga från 2008...är det hos mig det är fel eller är det så hos er andra också????
 
Sv: Vad har hänt? :o

Då får du nog öppna ögonen för om jag går in i din profil och tittar så hittar jag bara inlägg skrivna iår... ;) ;) ;)
 
Sv: Vad har hänt? :o

haha, men jag menade trådars inlägg...satt på avel och skulle kolla en del trådar och dom är borta, hittade bara gamla från 2007, uppdaterade och fick tillbaka en del från i år men saknar fortfarande trådar där
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag hittade en, och där var det en som hade väckt upp tråden i februari och då hade andra vaknat till liv, och nu hade den som gjorde uppvaknandet i feb. gått in och talat om att nu är hästen betäckt, och då hakar andra på...

Det är några jag har hittat som folk har väckt till liv, förmodligen har de hittat på sök en applåd till dem... :bow: :bow: :bow:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad har hänt? :o

fast det såg jag också, uppdaterade igen och då fanns trådarna där, en saknade jag ändå, men den har tydligen blivit fryttad till avels gnägg i stället....så nu är allt i sin ordning igen
 
Sv: Vad har hänt? :o

KL

Jag tackar för de tips om svengelska på forumet som jag fått. Allt som kommit in och lite till har nu översatts. Återkom gärna om ni hittar mer.
 
Sv: Vad har hänt? :o

'Antal besökare'-rutan på profilsidan är engelskspråkig.
Och är en kul funktion! :)
 
Sv: Vad har hänt? :o

När man ska rapportera ett inlägg står denna text fortfarande på engelska:
"Note: This is ONLY to be used to report spam, advertising messages, and problematic (harassment, fighting, or rude) posts."
 
Sv: Vad har hänt? :o

Det är en av de mindre nya profil-funktionerna som jag precis slagit på och nu även översatt :)

Tack båda för er hjälp!
 
Sv: Vad har hänt? :o

Tror inte någon sett min fråga, men var ser man sina och andras bilder? Måste man på in i bildgalleriet för att se dom? :crazy: :laugh:
 
Sv: Vad har hänt? :o

'Antal besökare'-rutan på profilsidan är engelskspråkig.
Och är en kul funktion! :)

Men kan man dölja att man varit inne i någons profil, eller är det bara de 5 senaste som syns, så att man automatiskt försvinner ur listan efter ett tag? :angel:
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag skulle ju i alla fall tro att man försvinner med tiden, om man har besökt någons profil. Det skulle antagligen bli en lite väl lång lista med besökare annars.

Jag vet dock inte riktigt om jag känner mig bekväm med alla nya funktioner, t.ex. ovanstående funktion och att moderatorerna kan se ändrade originalinlägg. Jag känner mig lite väl synlig och "övervakad".
 
Sv: Vad har hänt? :o

Ja, en del namn syns i alla fall. Hm... Det kanske rentav styrs av om man har valt att surfa "osynlig" eller inte? I så fall är det OK för mig. :p ;)
 
Sv: Vad har hänt? :o

jag skulle precis ställa samma fråga :D
på vissa profiler ser man "senaste x besökare på den här sidan var:" medan på andra profiler ser man bara "den här sidan har haft x besök"

vad är skillnaden?
 
Sv: Vad har hänt? :o

Det kanske rentav styrs av om man har valt att surfa "osynlig" eller inte?

Det verkar vara så. Jag testade att surfa synligt för ett tag och klickade på en användare, och då syntes mitt namn där (det gjorde det inte innan).
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Noterade att mina nytvättade vita strumpor inte var helt vita längre. Någon som har idéer vad som hänt, och om jag kan få dem vita igen.
Svar
7
· Visningar
623
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Hästnyheter Vintermeetinget är slut. Nu snackar vi Elitloppet. Eller ska vi kalla det Daniel Redéns lopp?
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 921
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp