Bukefalos 28 år!

Vad har hänt? :o

Sv: Vad har hänt? :o

Jag har samma inställningar som Honung, fick tidigare pop-up men det får jag inte nu.

Vid ett litet test nu skickade jag pm till någon som inte står som vän på min lista, och när svaret på det ankom ploppade fönstret upp? Men inte när vänner skickar pm, då står det bara uppe i hörnet som siffra, alternativt finns med under kontrollpanelen/prenumerationer på trådar.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag vet att jag är gnällig nu och väääldigt yrkesskadad.

Vänneregenskapen ser jag som ett skolgårdsfenomen.
Där står den där ringen av tjejer som känner varann - dom har ryggen ut i sin cirkel - det är inga taskiga tjejer alls - MEN om du ska vara med i ringen så måste du fråga - med risk att bli avvisad.
Dom kanske inte kommer att avvisa dig - men risken finns och det får mig att känna fjärilarna som fanns i magen på mellanstadiet - innan jag sket i grupper och blev trygg i mig själv och med dom vänner som man inte behövde fråga.

Fan, jag är traumatiserad.

Jag tycker den "synliga" vännerfunktionen är pissig helt enkelt - en sådan lista som det fanns förut däremot var funktionell.
Den här vänner listan blir som flamstrådarna.Bekräftelse - vem har mest vänner.
Och nej, jag var inte ute efter en diskussion om hur jag känner - jag har aldrig haft ett behov av att ha en vännerlista då detta är ett internetforum.
Jag vet dock att om jag får dessa känslor så finns det massor av fler som verkligen känner så och kanske lämnar forumet hellre än att erkänna att dom inte hör till dom där som man måste fråga om lov för att få hänga med - det spär bara ytterligare på alla diskussioner om Bukegänget som Inte_Ung så snabbt nämnde förut.

Ok, släng stenar NU.
//Luff
 
Sv: Vad har hänt? :o

Ok, släng stenar NU.
//Luff

Jag tänker inte slänga någon sten. Jag håller helt med dig. Fär mig verkar det mest tramsigt. Men jag antar att det kanske kommer ngt annat nytt som har med detta att göra??

Dessutom tycker jag att det verkar rörigt med alla olika sätt att skriva ngt. Ja alla och alla dvs tre st men ändå.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag är personligen inte mycket för vänner-funktionen, jag har inga stora problem med den heller. Om väldigt få använder den eller om den inte har någon annan funtktion än den som redan finns under kontakter så kan jag mycket väl tänka mig att slå av den igen.

Jag måste dock kolla upp bättre om den är bra för något jag ännu inte hittat.
Kanske det också finns ett gäng som tycker denna funktion är jättebra.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag har nu kollat upp lite och beslutat att slå av vänner-funktionaliteten tills vidare. Om det kommer fördelar med längre fram kan jag tänka mig att slå på den igen.
Ta detta som ett litet bevis på att jag faktiskt lyssnar på er ;)
 
Sv: Vad har hänt? :o

Ta detta som ett litet bevis på att jag faktiskt lyssnar på er ;)

Det har jag aldrig betvivlat över huvudtaget. Jag har inte ngn större erfarenhet av andra mötesplatser på internet. Men tillräckligt för att inse att detta forum sköts på ett mkt bra sätt.
Det är kanske lite med rädsla för att detta ska bli mer likt de populära internetställen som ex bilddagboken som jag har engagerat mig i den här tråden.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Där ser man...tänk vad snabbt man vänjer sig, jag hajade till nu när de var borta.
Jag tyckte 'vänner' var ett rätt trevligt inslag, fast kanske inte med nån direkt nytta.
Men då är också största delan av min närvaro på Buke koncentrerad till ivrigt diskuterande med ett gäng som faktiskt hunnit bli rätt tajta vänner...hade det inte varit så, hade nog även jag varit tämligen ointresserad av funktionen.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Ta detta som ett litet bevis på att jag faktiskt lyssnar på er ;)

DET märks på alla möjliga sätt :bow:

Lämnade ett annat forum för en tid sedan, som jag troget hängt på i flera år. Det blev helt enkelt outhärdligt då det fick en ny ledning som totalt körde över medlemmarna :(
(ni som är HarryPotter-fans förstår vad jag menar om jag säger Dolores Umbridge;) )

Här på Buke är läget ett HELT annat...stort tack för det Gunnar :banana::bow::bump:
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag har nu kollat upp lite och beslutat att slå av vänner-funktionaliteten tills vidare. Om det kommer fördelar med längre fram kan jag tänka mig att slå på den igen.
Ta detta som ett litet bevis på att jag faktiskt lyssnar på er ;)

Neee... mina vänner är borta..
Gunnar?
Jag tyckte det var lite trevligt med den vänfunktionen.

Folk som inte är intresserad av den kan väl skriva en liten kråka i sin presentation.
'Anti vän-funktionen' eller nåt. :D

Men bra jobbat annars Gunnar.:bow::bow:
"Det blir bättre och bättre dag för dag tra la laaa
 
Sv: Vad har hänt? :o

Tack Gunnar för att du lyssnade - jag kände mig verkligen gnällig men den funktionen gör sig bäst dold.
Den gamla vännerfunktionen var helt ok tycker jag.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Nu kan du hitta dina bilder från profilen igen, ledsen att det tog några dagar ;)
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag kikade snabbt i din profil och du har bara haft osynliga besökare. Det står antal besökare i rutan till höger i profilen och alltså inga namn.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Aha, så man ser namnen på en gång alltså (om de nu inte är osynliga). Tack för hjälpen :).
 
Sv: Vad har hänt? :o

Enligt min profil har jag laddat upp 14 bilder till galleriet, men jag har bara laddat upp 7 stycken.:confused: Kan det kanske ha något att göra med att jag ändrade namn på dem efter det att jag laddat upp dem?
 
Sv: Vad har hänt? :o

Vet faktiskt inte varför det inte stämmer, men det är inte omöjligt att din förklaring stämmer. Eventuellt behöver jag köra någon typ av uppdatering av uppgifterna i galleriet för att allt skall stämma igen. Är det länge sedan du ändrade namn på dem?
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag skall försöka fixa till det som fortfarande är skrivet på engelska.

" Följande fel inträffade när detta meddelande skickades:

1. This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 1 seconds."
 
Sv: Vad har hänt? :o

vBulletin-meddelande

1. Administratören har angivit att du bara kan redigera dina inlägg inom $vboptions[edittimelimit] minuter efter att du har postat. Den tiden har gått ut, så du måste kontakta administratören för att kunna göra ändringar i ditt inlägg.
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Noterade att mina nytvättade vita strumpor inte var helt vita längre. Någon som har idéer vad som hänt, och om jag kan få dem vita igen.
Svar
7
· Visningar
621
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Hästnyheter Vintermeetinget är slut. Nu snackar vi Elitloppet. Eller ska vi kalla det Daniel Redéns lopp?
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 670
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp