Bukefalos 28 år!

vad heter era katter?

Sv: vad heter era katter?

:rofl:

Brukar lillkatten här hemma också få heta emellanåt... :angel:

jag ska ärligt erkänna att jag Aldrig haft med en så avtrubbad katt att göra.. mina två andra räcker det att peta på eller säga "Nej" till.. Kise Fattar verkligen inte fina pikar, itne "vattenpistoler" Inget alls!.. iofs inte så konstigt med tanke på att f.d. husse spelade nån form av basket med katten mot väggarna innan han kom hit.. (bla. fick Kise agera tillhygge så att en badrumshylla for i backen..) ..men GRAH! Han kan driva en till vansinne! ..den lille kelgrisen :love:
 
Sv: vad heter era katter?

*kl*

Min katt sen tidigare heter Grynet, han bor numera kvar hemma hos mamma och pappa.
Nu när jag flyttade hemifrån precis var jag och hämtade hem min nya kattunge igår. Tindra heter hon :)
 
Sv: vad heter era katter?

Min cornish rex heter Goldens Crim Crim, å mina bondkatter heter Atlas, Engla och Elsa :)
 
Sv: vad heter era katter?

Min dotter heter Miranda:) Verkar ju populärt bland både människor och djur.

Kissarna heter Issoudun, Cherokee, Fox, Chelm och Smilla!
De fyra första är somali/aby och det sista är en chillaperser!
 
Sv: vad heter era katter?

Mina två heter något så avancerat som Silver och Fläcken.
 
Sv: vad heter era katter?

Min vita devon heter Fast Forward "Isidor", dock även kallad Fisen, Isenfjomp, Fisendor, Isifjoll osv. :angel:

Den brunspottade devonkillen heter Adonis Ludwig "Bosse", dock kallad Bossebus, Bossebajs, Bossebög, Bo, Bossen, Rynkan. :D

Måns heter Måns. Kallas för Månsen :)
 
Sv: vad heter era katter?

Våra katter heter Murretuss (kallas för Murre) och Ferrari (som jag kallar för bebis, även fast hon nu fått egna små bebisar).
Och sen har vi ju då de 4 små bebisarna som heter Ettan (Korven), Guldboll, Gråben (Elvis) och Fyran.
(Fast ja, Ferrari var vi tvungen att, med fina ord, ta bort i fredags pga av en olycka, så vi har nu då 4 kattbebisar utan mamma.)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: vad heter era katter?

kl

Våra katter heter Prins Simba och Jaman. Gissa varför den sistnämnda katten fick sitt namn :angel:
 
Sv: vad heter era katter?

*kl*

mina katter heter Hugo och nytillskottet Simba.
sen har vi en stallkatt utan svans som självklart heter Pelle
 
Sv: vad heter era katter?

Haha Vilse var ju helballt!


Våran hittekatt skulle hete Freja, men första gången hon fick tag i en leksaksråtta med päls så började hon skrika som Katladraken så nu heter hon Biggan (Argbiggan)

Den andra heter Astrid, den är barnbarn till våran första katt som hette Birk från början (hade en hund då med som hette Ronja), men sen fick "Birk barn" så då blev det Birka :angel:
Astrid Lindgren-anknytning var ett måste till detta barnbarn och min mamma bestämde då Astrid :grin:
 
Sv: vad heter era katter?

har med en "hittekatt"

honom döpte jag till Homless (home less)

(började rökna nu på hur länge sen jag tog in honom, och kom fram till att de är hela 15 år sedan!! )
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
963
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 006
Senast: Bison
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 803
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp