Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar ikapp Grand Prix klassen från Sweden International. Gud vad fantastiskt det är att ha höra Peter Markne (för det är det väl?) som kommentator! En helt annan nivå och så enormt mycket mer intressant än vad det brukar vara :bow:
 
Lämnade in ett intyg från min läkare till AG om att jag inte klarar av mina arbetsuppgifter utan får värk i flera dagar och meningen är att jag ska omplaceras om jag ska klara av att jobba utan värk .Finns många uppgifter för mig att göra men ag tyckte att läkaren skrivit otydligt och har bestämmt telefontid med honom att diskutera mig och min framtid .Kan man göra det utan att jag är med i diskutionen eller hur fungerar det ? Någon som vet ?
 
Lämnade in ett intyg från min läkare till AG om att jag inte klarar av mina arbetsuppgifter utan får värk i flera dagar och meningen är att jag ska omplaceras om jag ska klara av att jobba utan värk .Finns många uppgifter för mig att göra men ag tyckte att läkaren skrivit otydligt och har bestämmt telefontid med honom att diskutera mig och min framtid .Kan man göra det utan att jag är med i diskutionen eller hur fungerar det ? Någon som vet ?
Läkaren har ju sekretess så spontant nej h*n får inte diskutera angående dig men ag har ju inte sekretess så denne får prata om dig.
 
Alltså skjut mig. Spårade ett paket från DHL som jag väntar på. Står då att det varit ute för leverans både onsdag och torsdag "men kunde ej levereras". Ingen har hört av sig. Jag har varit hemma vid de aktuella tidpunkterna, har inte fått ngt meddelande. Vad är detta gör idioti??? Vad fan gör jag nu???
@Ninnurur har du kanske ngn aning??
Vill inte att paketet ska gå tillbaka till avsändaren! Och finns inte en chans att jag pallar åka ut till ngt avlägset DHL-lager
 
Läkaren har ju sekretess så spontant nej h*n får inte diskutera angående dig men ag har ju inte sekretess så denne får prata om dig.
Ok så då får ag fråga om hur jag kommer att utvecklas i framtiden om jag någonsin kommer att bli fri från mina smärtor som jag får av jobbet men ag sa att han tyckte det va konstigt att jag inte var på banan igen då elitidrotsmännen som hade liknande skador kunde tävla efter ett år lika längen sedan som jag gjorde min op .Ag ville ha svar på om jag kunde sitta i en maskin och klara av att jobba så han slapp omplacera mig för han är helt 100% säker på att jag snart är fri från smärtorna .Vi får se vad som händer .Det slutar väl med att jag får fortsätta köra och börja med morfin igen
 
Sitter i soffan och känner mig ledsen.
Hoppade några språng med bägge hästarna. tog ett par högre med Fille, kanske 130 cm.
Nu är min högerfot helt förstörd och jag kan knappt gå på foten :cry:
 
Jag vill måla naglarna men vet inte om jag orkar :(
Det har jag gjort nu ikväll. Köpte ett nytt från depends 7 days julkollektion.
Började med naglarna ändå, hoppas jag orkar göra klart dem också :)

Jag älskar att måla naglarna men orkar inte vänta på att det ska torka så jag sabbar nästan alltid någon nagel. Pga min klantighet och mitt jobb så brukar jag vara tvungen att fixa färgen 3-4 ggr/vecka.

Men nuvarande färgen har fått sitta sedan i måndags :D

Har haft problem med att lacket lossnar när jag jobbar men nu köpte jag ett överlack som blir gelé :love:

Kommer aldrig mer köpa billiga överlack :D

Detta var nog det bästa köp jag gjort och mina naglar ser fortfarande nymålade ut :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 978
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 739
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 061
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 534
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp