Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skitdag trots att sambon är hemma. Eller pga kanske, att jag tillåter mig själv att slappna av för jag vet att han fixar och donar.
 
Ok har varit på konsultation nu och tjejen som fixar brynen tyckte att jag var en jättebra kandidat eftersom jag har en "bra" grundform och egentligen mest behöver fylla igen glesa partier och kanske få dem lite mer fylliga. Hon trodde att det skulle bli en superbra resultat och jag fick tid redan på tisdag! Ska bli spännande att lägga sig under skalpellen ;)
 
Skriver psykologiarbete, sista uppgiften nu sedan är jag klar :up:
Får fasen in det i tid ändå, trodde inte jag skulle lyckas med det
Där var det inskickat och klart :up:
Känner att det blev väldigt kort, hade gärna skrivit mer men å andra sidan är läraren väl informerad om att jag har haft annat att fokusera på sista tiden så. Huvudsaken det blir godkänt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 365
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 821
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 246
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 859
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp