Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok så då får ag fråga om hur jag kommer att utvecklas i framtiden om jag någonsin kommer att bli fri från mina smärtor som jag får av jobbet men ag sa att han tyckte det va konstigt att jag inte var på banan igen då elitidrotsmännen som hade liknande skador kunde tävla efter ett år lika längen sedan som jag gjorde min op .Ag ville ha svar på om jag kunde sitta i en maskin och klara av att jobba så han slapp omplacera mig för han är helt 100% säker på att jag snart är fri från smärtorna .Vi får se vad som händer .Det slutar väl med att jag får fortsätta köra och börja med morfin igen

Men jisses vilken AG. INGEN är likadan som någon annan!

INGEN reagerar likadant på smärta eller får samma sorts skador av samma saker.

Tvi, tvi, tvi vilken hemsk AG som jämför dig med en elitidrottare.
 
Alltså skjut mig. Spårade ett paket från DHL som jag väntar på. Står då att det varit ute för leverans både onsdag och torsdag "men kunde ej levereras". Ingen har hört av sig. Jag har varit hemma vid de aktuella tidpunkterna, har inte fått ngt meddelande. Vad är detta gör idioti??? Vad fan gör jag nu???
@Ninnurur har du kanske ngn aning??
Vill inte att paketet ska gå tillbaka till avsändaren! Och finns inte en chans att jag pallar åka ut till ngt avlägset DHL-lager
ring! klaga på att ingen hörde av sig, kräv information och om möjligt, vilket det borde vara, bestäm officiellt en tidpunkt då paketet ska levereras.

Mvh ligger också i krig med DHL just nu
 
ring! klaga på att ingen hörde av sig, kräv information och om möjligt, vilket det borde vara, bestäm officiellt en tidpunkt då paketet ska levereras.

Mvh ligger också i krig med DHL just nu

Alltså orkar ej!!! Men är väl bara att ta tag i det... :banghead: Såklart kan man ej ringa dom nu, helgstängt! Hur länge dröjer det innan de skickar tillbaka paketet? De måste väl höra av sig innan det tycker man? :nailbiting:
 
Men jisses vilken AG. INGEN är likadan som någon annan!

INGEN reagerar likadant på smärta eller får samma sorts skador av samma saker.

Tvi, tvi, tvi vilken hemsk AG som jämför dig med en elitidrottare.
Det är så jag tänker .Det gäller lika vid medicinering och smärta alla reagerar vi olika .Så är jag väl 30 år äldre än idrottarna och hade en helt anna fysik innan jag opererades .Kunde inte göra något just på ett år så jag var långt under ytan och håller på att jobba mig upp nu för att komma dit jag en gång var med styrka och uthållighet går sakta men säkert
 
Så gott folk. Kan någon av er, helst hela bunten, berätta för liten Squie var den här veckan har tagit vägen. Tiden. Inget av det jag har tänkt göra är genomfört och allt har liksom hela tiden förskjutits.
 
Less. Jag klantade mig och lyckades paja sladden på nya ljusslingan det första jag gör. Sedan är de flesta från jobbet på julbord just nu, jag fick dock svaret att de timanställda kunde inte anmäla sig (fast det kunde man visst det) men att jag skulle jobba istället gick visst väldigt bra :meh: Never.
Önskar att vi haft lite godis och att det funnits någon att luta sig mot i soffan. Killen jag var intresserad av blev ihop med någon annan :down: :(
 
Alltså orkar ej!!! Men är väl bara att ta tag i det... :banghead: Såklart kan man ej ringa dom nu, helgstängt! Hur länge dröjer det innan de skickar tillbaka paketet? De måste väl höra av sig innan det tycker man? :nailbiting:

jag vet, det är en pina! jag vet inte varifrån i världen du har beställt, men mig gav de ca 15 till 30 dagar tror jag? (kan variera, sköt mig själv i foten genom att beställa en DYR sak till ett land där jag tillfälligt bor och i princip ingenting från resten av världen får tas in och postsystemet är minst sagt oberäkneligt.) DHL här fungerar lite hipp som happ och hittar på sina egna regler, trots att det är ett internationellt företag.
Men har du verkligen inte fått någon korrespondens alls?! det låter jättekonstigt.

Är som sagt ingen expert och vet inte om jag hjälpte dig alls, men du kan i alla fall trösta dig med att du har beställt till Sverige, där såna här saker kan lösas relativt enkelt.
 
Det är så jag tänker .Det gäller lika vid medicinering och smärta alla reagerar vi olika .Så är jag väl 30 år äldre än idrottarna och hade en helt anna fysik innan jag opererades .Kunde inte göra något just på ett år så jag var långt under ytan och håller på att jobba mig upp nu för att komma dit jag en gång var med styrka och uthållighet går sakta men säkert
Vilket stolpskott, håller med anjovisen i hennes kommentarer!
 
Jag älskar att måla naglarna men orkar inte vänta på att det ska torka så jag sabbar nästan alltid någon nagel. Pga min klantighet och mitt jobb så brukar jag vara tvungen att fixa färgen 3-4 ggr/vecka.

Men nuvarande färgen har fått sitta sedan i måndags :D

Har haft problem med att lacket lossnar när jag jobbar men nu köpte jag ett överlack som blir gelé :love:

Kommer aldrig mer köpa billiga överlack :D

Detta var nog det bästa köp jag gjort och mina naglar ser fortfarande nymålade ut :love:
Ang torktider så finns det både snabbtorkande lack och torkspray :idea:
Dobbis med en urgammal kosmetolog utbildning i bakfickan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 740
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 076
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 541
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp