Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär, blev en promenad i ridhuset på en timme, medan de andra red. Jag skulle också ridit egentligen, men eftersom jag "pajjat" ryggen så vill jag försöka ge den bästa förutsättningarna att bli bättre så jag kan jobba imorrn.
 
*muttrar* jag fick sluta jakten tidigare och istället skjutsa dottern som skulle åka skridskor med kompisar, tror ni inte att det kommer en massa djur i nästa såt så både maken och en till fick skjuta. De kom hem nyss och vem fick flå tror ni? Maken åkte istället och hämtade dottern... ;)
Det där är så attans retsamt :rage:
Sist vi var ut så såg jag inte till ett endaste vilt på mitt pass - men vem tror du höll på att köra PÅ ett rådjur på vägen till samlingen... :mad::mad::mad:
 
Sådär, blev en promenad i ridhuset på en timme, medan de andra red. Jag skulle också ridit egentligen, men eftersom jag "pajjat" ryggen så vill jag försöka ge den bästa förutsättningarna att bli bättre så jag kan jobba imorrn.

Du kanske skulle ha skrittat ( kan fortfarande inte göra frågetecken, knäppa dator )

Jag tycker man slappnar av i ryggen då och att det lossnar bra om man har ont. Bäst är att tölta men det kan nog inte din häst :p
 
Jisses vilken snäll person det var! Du kan få lämna min adress till den personen om du vill :angel:

Precis just idag var det välbehövligt. Har slitit och stretat och inte haft tid att laga mat, så det var gudasänt med färdig mat och dessutom god :d

PS/Jag vidarebefordrar att det finns en @ainasoja som skulle bli exakt lika glad för porterstek.
 
Du kanske skulle ha skrittat ( kan fortfarande inte göra frågetecken, knäppa dator )

Jag tycker man slappnar av i ryggen då och att det lossnar bra om man har ont. Bäst är att tölta men det kan nog inte din häst :p
Nja, det hade inte funkat då jag hade varit tvungen att rida till ridhuset och då brodda bak, när jag inte kan böja ryggen så funkar inte det tyvärr.
Funkade bra att gå i ridhuset, så känner mig ändå nöjd. :)
 
Nja, det hade inte funkat då jag hade varit tvungen att rida till ridhuset och då brodda bak, när jag inte kan böja ryggen så funkar inte det tyvärr.
Funkade bra att gå i ridhuset, så känner mig ändå nöjd. :)

Går hon utan brodd i hagen så klarar hon väl av att skrittas ute utan brodd ( jävla frågetecknet igen )

Vet inte hur halt ni har men här hade det gått att skritta utan brodd eftersom vi mest har snö och ingen is i skogarna.

Hoppas ditt ryggonda släpper!
 
Karln har åkt hem igen. Han fick åka lite tidigare än vi båda ville, men han skulle iväg och kolla på en soffa. Hans luktar kattpiss trots städning och sprayande av Piss Off ett flertal gånger :banghead::yuck: Jag vägrar sitta i den, eller vistas i vardagsrummet typ pga stanken... (Hans ex hade katter som tydligen roade sig med att kissa inne ibland...):wtf:

Så nu har jag äntligen tid att sätta mig och sy lite mer! Pinsamt tunt utbud just nu i shopen...
 
Går hon utan brodd i hagen så klarar hon väl av att skrittas ute utan brodd ( jävla frågetecknet igen )

Vet inte hur halt ni har men här hade det gått att skritta utan brodd eftersom vi mest har snö och ingen is i skogarna.

Hoppas ditt ryggonda släpper!
Det är snö i hagen men is på vägarna till ridhuset och jag rider inte om hästen kan halka med bakbenen, så tog det säkra för det osäkra, det är bättre men inte bra.
Hoppas det inte är alltför tokigt imorrn bara.
 
Fick skotta mig ut idag :p
Snöade jättemycket här i natt så fick knappt upp dörren när jag skulle gå ut. Men skulle tydligen bli plusgrader i morgon
 
Karln har åkt hem igen. Han fick åka lite tidigare än vi båda ville, men han skulle iväg och kolla på en soffa. Hans luktar kattpiss trots städning och sprayande av Piss Off ett flertal gånger :banghead::yuck: Jag vägrar sitta i den, eller vistas i vardagsrummet typ pga stanken... (Hans ex hade katter som tydligen roade sig med att kissa inne ibland...):wtf:

Så nu har jag äntligen tid att sätta mig och sy lite mer! Pinsamt tunt utbud just nu i shopen...

Har du tränat på din kondition nu så den blir bättre :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
649
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 291
· Visningar
49 854
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
15 16 17
Svar
339
· Visningar
20 933
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp