Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite ont i huvudet... gamla tanter ska tydligen inte dra i sig nästan en hel flaska champagne och en halv flaska rött och dansa tills kl 5 på morgonen...

Men Tant är ju fortfarande en ung tant, knappt fyllda 25 vet ja (enligt rykten:angel:). Klart Tant klarar av en flaska bubbel och en halva vin. Det måste vara en annalkande förkylning som ställer till det för Tant :D:idea:
 
Stör mig på att jag har nå utslag som kliar jävel, försvinner dom inte fören måndag så vet jag vem som ringer VC, eller min privatläkare och tvingar dom att kolla på dom :yuck:
 
Har i 40 min försökt få upp min nattjobbande sambo ur sängen.
Och det var inte min idé att han skulle väckas kl 15.00......
 
Ska precis gå och träna, har haft ett uppehåll från regelbunden träning på flera år så det blir spännande att försiktigt komma igång igen. Bara det går någorlunda framåt och kroppen klarar det så är jag nöjd.
 
Äter russin. Har haft en så härlig dag ute i solen. Tänk att det kan vara så underbart att mocka bajs i en hage. Bara för att det är lite blå himmel. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
686
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 931
Senast: Marita73
·
Svar
1 611
· Visningar
86 962
  • Artikel
Hästnyheter Förra året tog Frida Andersen en andraplats i Agria Top 10 Indoor Eventing. I år trodde hon först inte att det skulle räcka till en ny...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp