Vad känner han?

Sv: Vad känner han?

Om han inte är den som hör av sig först framöver skulle jag säga. Jag skulle inte messa mer utan kolla av det. Är han intresserad hör han ju av sig, det är ju inte så att han kan ha missat att du är det.. ;)
 
Sv: Vad känner han?

Det håller jag till fullo med om, fattar han inte nu så är det ju nåt fel :p

Men jag menar lite mer så här, om han inte skrivit inom en vecka/månad whatever, när ska man börja jobba med sig själv med att komma över det? ;)
 
Sv: Vad känner han?

Nu kanske jag låter lite negativ, men jag tycker personligen det är bra att ha det i bakhuvudet att det kanske inte kommer gå vägen. Jag sager inte att du ska ge upp (med tanke på mitt förra inlägg) men var känslomassigt berädd på att det du känner för honom eventuellt inte är besvarat. Det hjälper ju till att underlätta OM det skulle vara så att det inte blir av. Håller tummarna för dig dock!
 
Sv: Vad känner han?

Jag tycker "såna här" situationer är väldigt enkla.
Är man intresserad hör man av sig. Ofta.
Är man intresserad så märks det.

Märker man inte tydligt att en person är intresserad så ÄR dom inte det.
 
Sv: Vad känner han?

Tycker precis som de andra, han verkar inte intresserad av något seriöst. Lägg ner honom. Skulle han vara intresserad så lär det visa sig men nu är det väl inte så.

Jag har en pojkvän som var väldigt blyg, jag fick ta mycket initiativ men han hörde av sig åtminstone.
 
Sv: Vad känner han?

Sitter i en stor föreläsningssal med ca 200 pers idag, men ändå väljer han att passera förbi mig och hålla kvar blicken med en sån där härlig blick så jag smälter lite. Kan inte hjälpa det....
 
Sv: Vad känner han?

Sitter i en stor föreläsningssal med ca 200 pers idag, men ändå väljer han att passera förbi mig och hålla kvar blicken med en sån där härlig blick så jag smälter lite. Kan inte hjälpa det....

Det är nog kanske inte så "konstigt" som det kan kännas. Om han nu har som plan att ha dig där "när det passar" men inget seriöst, så måste han ju fortsätta hålla dig där :p. Han vet ju inte att du tänker gå vidare (förutsatt att inte han också hänger här på buke :cautious:)
 
Sv: Vad känner han?

Hahaha hänger här på buke gör han nog inte och även om han skulle göra det så skulle han inte förstå allt ändå då han inte är svensk utan dansk :-P
 
Sv: Vad känner han?

Men en sak jag tänkte på (kanske bara jag som vill hitta alka möjliga anledningar) men om han bara ville ha någon, hade han då inte satsat på någon som var lite lättare? Jag menar visst har jag sagt att jag tycker om honom men han har ju egentligen inte fått något mer än kyssar och det har han fått jobba hårt för :p
 
Sv: Vad känner han?

Jakten triggar dem. Helt enkelt! Har haft killar som inte fått nåt heller, men ändå fortsatt. Det blir lite sport av det.

Dessutom vill en del ha bekräftelse, som du sa han gjorde i förmiddags. Han retas lite för att se din reaktion. Enbart för att må bra och få bekräftelse på att de är åtrådda. Been there, done that...
 
Sv: Vad känner han?

Japp så är det väl. Men jag har så svårt att tro det om honom asså jag kan inte riktigt få in det i mitt huvud han verkar verkligen som en toppenbra kille.... Hmm *suck*, att sånt här ska vara så jobbigt. Jag som i vanliga fall har så svårt att falla för killar och så krasch bom så händer det i någon som inte känner det samma, värsta scenariot ju.

Iaf, en uppsummering av dagen, det var den där blicken imorse men sen åkte han hem efter den föreläsningen och har inte hört något från honom... Jag inser ju själv att hade han verkligen gillat mig så mycket så hade han inte kunnat slita sig från telefonen, precis som en viss annan person :angel:

Har dock varit duktig och inte skickat ett enda meddelande till honom :banana:

Så på fredag blir det istället girl's night out och försöka glömma...
 
Sv: Vad känner han?

Jag inser ju själv att hade han verkligen gillat mig så mycket så hade han inte kunnat slita sig från telefonen, precis som en viss annan person
Framförallt hade han väl sagt något om att han gillade dig, rakt ut sådär, när du skrev att du gillade honom?

Generellt tycker jag att såna diskussioner där man ska spekulera i huruvida han är intresserad eller inte är bortkastade. Alltid kommer nån och säger att "nej men killar är såna, man får jaga efter och tvinga fram det, de visar inte känslor, blablabla" trots att det egentligen är helt poänglöst. OM han nu är superintresserad men aldrig någonsin faktiskt visar det - vad spelar det för roll? Orka dejta nån som inte tar några initiativ, som inte kan säga vad han faktiskt tycker, som inte är nåt kul alls liksom.
 
Sv: Vad känner han?

Jag måste fråga, utan att mena något illa, bara nyfiken - hur gammal är du?
 
Sv: Vad känner han?

22, han är 24, just därför jag tycker det hela är så löjligt, jag vill att man ärligt ska kunna säga, jag tycker om dig som en vän men inget mer, no hard feelings men säg det isf människa! :p
 
Sv: Vad känner han?

Aha, men det gör ju många inte så där måste du nog tänka om. Tänk istället att om nån är intresserad får den visa det istället för att tänka att han kanske är intresserad så länge han inte säger motsatsen rakt ut. Annars hamnar du i ett analyseringsträsk som bara gör en totalt dum i huvudet.
 
Sv: Vad känner han?

Haha jo tack det har jag märkt, man blir ju inte helt klar i huvudet ;) Antar att jag förväntar mig det eftersom jag själv är sån, uttrycker någon att de är intresserade av mig men jag inte känner det samma tillbaka så är jag väldigt tydlig med hur jag känner för att inte bygga några falska förhoppningar hos den andre. Men är väl bara att inse att alla inte är som mig :grin:
 
Sv: Vad känner han?

Alltså jag menade verkligen inte att du ÄR dum i huvudet, inte alls! Bara att det kan göra en tokig att analysera och fundera. Så himla ovärt att lägga tid på.

Och det är väldigt schysst av dig att vara tydlig och bra :) Jag är en rätt dålig människa faktiskt och brukar mest vessla mig ur saker :o
 
Sv: Vad känner han?

Haha nädå men man känner sig rätt sönderkörd i huvudet, det tar ju så mkt energi att analysera allt O_o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 285
Senast: Araminta
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 756
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 303
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp