Bukefalos 28 år!

Vad känner han?

Sv: Vad känner han?

Fick precis svar från honom... Han svarar först på frågan om att han antagligen ska hem någon gång under höstlovet och träffa sina gamla kompisar men har också lovat några killar i klassen att läsa lite matte ihop med dem (han är lite av ett mattegeni) Sedan skriver han, jag hade också väldigt kul med dig i fredags.

Inget jag vill ses igen eller jag tycker om dig oxå. Blir galen!! Vad svarar man på ett sånt sms?
 
Sv: Vad känner han?

Hoppar in från senior, men kände mig tvungen att svara.
Först och främst, lugn och fin! :)
Killar i allmänhet (av min erfarenhet) svarar inte lika snabbt på sms, det är inget konstigt med det.
Hur ofta skickar du sms för att kolla läget etc? Det kan ju helt enkelt vara så att han inte hinner starta en ny "konversation" för att du är för snabb.
Av erfarenhet vet jag att om man är för på kan det skrämma iväg en kille som från början var intresserad, för att det blir för mycket.

Sen är det ju faktiskt så, blyg eller inte, är han intresserad ser han till att få vara med dig. :)
 
Sv: Vad känner han?

Jag skulle ha tagit det som en artig diss. Dvs han är inte intresserad av något mer men vill inte göra dig mer ledsen än nödvändigt. Jag skulle släppa honom, och inte svara alls på messet alt skriva typ "Ok".
 
Sv: Vad känner han?

Man svarar ingenting, och sen låter man bli att höra av sig.
Sjukt trist och jäkligt svårt, men i detta fallet tror jag tyvärr det är det enda rätt.

Som tigerflicka skriver så lär han börja höra av sig igen om han gillar dig och märker att du inte skriver.
 
Sv: Vad känner han?

Tror kanske jag blir lite väl ivrig ibland så har väl antagligen skickat i snitt varannan dag, men då jag väntade lite längre var då han skickade sms:et hur var din helg?

Ska försöka lugna ner mig lite, vill han träffas igen får han minsann bjuda ut mig....
 
Sv: Vad känner han?

Tror nog jag ska lyckas hålla mig borta från telefonen men hur ska man bete sig irl? jag menar vi träffas ändå varje dag i klassrummet....
 
Sv: Vad känner han?

Tack allihop, ska verkligen försöka! Ser bara scenariot framför mig att jag blir så där typ löjligt förstenad så fort jag ser honom :o Men vi får se vad som händer under morgondagen...
 
Sv: Vad känner han?

Nu ska jag gå och lägga mig och sniffa lite på kudden igen (kan inte hjälpa det), men det skadar väl inte så länge han inte vet om det? :p
 
Sv: Vad känner han?

Killar i allmänhet (av min erfarenhet) svarar inte lika snabbt på sms, det är inget konstigt med det.

Det beror helt på killen! En snubbe jag smsar mycket med svarar inom någon minut på nästan vartenda sms jag skickar.
Men å andra sidan så skickar vi säkert minst 20-30 mess om dagen till varandra.


TS, Precis som många kloka bukare skrivit, Avvakta och se vad som händer?
 
Sv: Vad känner han?

Denna kille började iofs med att förklara för mig att bara så du vet så är jag riktigt dålig på att svara på meddelanden, jag är lika otålig ändå :crazy:

Men japp ska avvakta, håller er uppdaterade här inne, så skönt att ha ett bollplank :D
 
Sv: Vad känner han?

Jag vet verkligen hur du känner..

Sitter i en liknande sits, killen i fråga har jag bara träffat några gånger men jag har fallit pladask. Vi var ute tillsammans med några gemensamma vänner förra veckan och hade det så jäkla kul. Han sa massa fina saker men gjorde inga kroppsliga närmanden vilket var rätt skönt haha. Hans kompis snackade upp honom som fan framför mig.. Vi gjorde inget men när vi skildes åt var det han som tog upp när vi skulle ses nästa gång och så.. Dagen efter messar han och tackar för igår, rätt tidigt på förmiddagen dessutom.. Jag tyckte det var ett solklart tecken på intresse..? Vi har messat sen dess, jag har föreslagit att ses denna vecka varpå han svarar "Det tycker jag verkligen att vi ska göra!!" men han föreslog ingen dag hehe, så jag har tagit för givet att det var en diss.

Ah, ledsen för trådkap! Men som sagt. Jag förstår känslan och tycker det är himla svårt att bara ta det lugnt och tänka på annat haha.. Inser att det här inlägget var extremt luddigt men jag håller tummarna att båda våra killar hör av sig!
 
Sv: Vad känner han?

Då håller jag tummarna för dig med :up: Skönt att veta att man inte är ensam om att känna så här :) meningen var att jag skulle somna för ett tag sen men aaa, det gick sådär, kan inte sluta tänka på honom... :banghead:
 
Sv: Vad känner han?

Jag är och har alltid varit såhär.. Svårt att ändra på något som är så djupt invant. Blir liksom störd av att ha en kille att tänka på, hela min balans rubbas. Mår inte direkt dåligt av det, men man tappar ju fokus.. Would change it if I knew how :angel:
 
Sv: Vad känner han?

Killar i allmänhet (av min erfarenhet) svarar inte lika snabbt på sms, det är inget konstigt med det.
Äsch, sånt varierar. Min kille svarar alltid på SMS, så snart han kan. Gällde både när vi dejtade och nu när vi är tillsammans, men även om hans vänner SMS:ar. Han är dessutom superblyg men blir alltid jätteförvånad när folk förklarar bort mäns ointresse med att de är blyga eller just för att de är män - han är både man och blyg men är han intresserad så visar han ju givetvis intresse.

Jag antar att sånt mest har med personlighet att göra än nåt annat.
 
Sv: Vad känner han?

Sager som alla andra, Killar ar lite langsammare an oss tjejer! Jag fick minsann jaga min kille i ett par veckor innan han tog mod till sig och bjod ut mig pa en ol. Tydligen var jag "intimidating and out of his league", men jag sa till honom pa skarpen att jag tyckte om honom och sen vart det vi sedan dess. Nu har vi hangt ihop i 2,5 ar :D
 
Sv: Vad känner han?

Får väl hoppas på samma tur som dig då ;)

Men helt ärligt, hur länge ska man avvakta innan man måste ta och inse att han inte är intresserad, om så nu skulle vara fallet?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 634
Senast: Araminta
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 952
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 871
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
277
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp