Vad läser du just nu? Del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnat på "alla mina vänner är superhjältar" av Andrew Kaufman, och blev faktiskt lite besviken. Hade lite för höga förväntningar antagligen för jag gillade "Den krympande hustrun" och hade fått höra att denna skulle vara bättre. Helt ok, men inte mer än så,..
men va tråkigt :down: Jag tyckte jättemycket om den, men jag läste iofs böckerna i omvänd ordning. Så kanske att "den krympande hustrun" är bättre egentligen (?) och att böckerna vinner på att läsas i den ordningen jag läste dem? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
8 059
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: niardasp
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
6 614
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp