Vad menar hon?

Sv: Vad menar hon?

en häst kissar bara när den är fullkomligt avslappnad (så du ska vara glad om du har en häst som kan ställa sg och kissa under en ridtur!) antagligen blir hon avslappnad när du kmr
 
Sv: Vad menar hon?

Min ena valack kissar alltid efter ett ridpass. Och den andra bajsar alltid efter ridning så är man inte snabb nog sker olyckan i stallgången ;)
 
Sv: Vad menar hon?

Skrev det tidigare i tråden..

Anledningen till att en häst kissar är att den är kissnödig. Ingenting annat.
Den kan om nödvändigt hålla sig tills den kommer på lämpligt kissunderlag, men de kissar för att de är kissnödiga.
 
Sv: Vad menar hon?

Mitt ena sto gör så också. Jag har tänkt att hon blir väckt när jag kommer och blir kissnödig, dessutom så gillar hon inte att kissa ute så att det stänker så jag tror att det är för att hon vet att hon snart ska ut och då blir det mer "svårkissat" ???:D
 
Sv: Vad menar hon?

Hehe...min valack kissar alltid efter han kommit på transporten.
Medans han kissar så tappar han underläppen så den hänger och stönar han högljutt. Antar att det är för at det är så skönt att få gå på toaletten...:)
 
Sv: Vad menar hon?

Hon kanske är ... kissnödig:angel:

När du kommer in i stallet på morgonen så vaknar hon och kommer på att hon är just... kissnödig:angel:

Ibland vill vi människor läsa in liiite för mycket i våra kära djur:smirk:
 
Sv: Vad menar hon?

Min häst är random och brukar kissa när man ska kvällsfodra :angel: Och så bajsar han nästan alltid på samma ställe när man är på ridtur :D
Med tanke på hästar som kissar på morgonen så är det kanske för att de inte vill kissa ute. Det kanske är obehagligt, vad vet jag :rofl:
 
Sv: Vad menar hon?

Tidigare red jag ofta med en tjej som har en ponny. Varje gång de var ute och red så stannade den på exakt samma ställe och kissade. Det var en bit in från stigen, på ett ställe med mycket gräs. Inte kan det väl vara så att han blev kissenödig där varje gång? Om de red en annan runda kissade han inte alls... :angel:

Min valack kissar så fort jag kommer in i stallet, morgon eller annan tid. Han kissar också i hagen när han ser mig :)
 
Sv: Vad menar hon?

Skrev det tidigare i tråden..

Anledningen till att en häst kissar är att den är kissnödig. Ingenting annat.
Den kan om nödvändigt hålla sig tills den kommer på lämpligt kissunderlag, men de kissar för att de är kissnödiga.

nödvändígt? en häst kan hålla sig i över ett dygn :P
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Halloj alla, Tänkte bara höra, av intresse, ifall någon mer varit med om detta? Några gånger under säg det senaste hmm.. året? har jag...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Sassy
·
  • Artikel
Dagbok I en månads tid har de varit väldigt jobbigt.. Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk...
Svar
7
· Visningar
770
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 906
Senast: Nepenthe
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 017
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp