Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ägnat min dag sedan halv elva med att trösta bebis med magknip genom massage och vaggande.

Blev inget med den ena bostaden då budgivningen stack iväg för högt. Den andra avvaktar vi att bjuda på till efter helgen. Nu har jag lämnat lappar i några grannars brevlådor för att höra om de vill byta/sälja bostad till oss, vissa har utflugna barn och kanske letar mindre.
 
Har ätit lite sen lunch. Gjorde egen pizza på liba bröd :)
Blev riktigt gott. Är dock inte helt mätt, men jag var vrålhungrig innan jag käkade, så jag ska ge det en stund och så får vi se när jag äter middag.
IMG_20180322_160102.jpg
 
Nu har jag rensat allt som var i byrån och på skrivbordet. Det blev en del att kasta! Hittade papper från 2011 vilket är lite spännande då jag flyttade hit 2012 :o :p. Byrån står nu i släpet för att kastas och skåpet M satte ihop åt mig står på plats.

Nackdelen är att nu måste jag ju köpa nytt skrivbord och ny stol med :D. M har blivit informerad om att mer jobb är på gång :up:.
 
Sitter på jobbet med lång att-göra-lista medan maken är ledig och ute och roar sig i det fina vädret. Jag vill också!
 
Sitter och funderar på vad jag ska göra till middag. När jag har ätit ska jag nog spela lite Skyrim.
 
Har varit en runda till ridhuset med fuxfaran och hoppat kråka. Han var duktig det lilla livet!
Har också varit ute med den enda i familjen som gillar snö, Vovvi. Hon har breakdanceat i snön och kom in snudd på helvit, med stora vita snöögonbryn och snödreads. :heart

Nu har jag parkerat mig framför datorn och ska jobba.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Så. -30 ute. Mitt vatten i köket klarar runt -20, alltså så kommer det frysa i natt. Det är bara vattnet i köket som fryser då det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 064
Senast: FrDrake
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
725
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 341
Senast: Hazel
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
708
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp