Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag för en gångs skull kommer till föräldrarna tidigt för att hjälpa till med saker, ja då ska mamma klippa gräset :banghead: bara att gå hem igen om en stund då :meh:
 
Köpte just denna ryamatta. Tänker att det kan bli kul, kan bli kaos, kan bli fult men måste testa.

C5E5A246-4DE2-4E0B-8838-11D712CABF87.jpeg


Ska klippa bort fransarna dock...
 
Stallet är klart och jag reflekterar över att unghästen ser fin ut i kropp och hull med fri tillgång på gräs:up: Shettis ser normal ut i hullet med betesbegränsare :up:Fina hästen går sakta upp i vikt trots likadan betesbegränsare som shettis har.... :wtf: Livet med en EMS häst är lärorikt och nästan alltid roligt.... :cautious:
 
Det är faktiskt inte så osant. Bamyl mfl finns ju med koffein. Koffeinet sägs öppna receptorer så migräniker tar ofta medicin med någon form av koffein.

Ja, migränmedicinen rekommenderade läkaren att ta med kaffe :D så varför inte?
Än så länge har jag mest blivit snurrig dock.
 
Har varit ute i trädgården hela förmiddagen. Håller på att anlägga ett "land" där vi ska ha dekorsten och ställa dit lite trädgårdsprydnader. Omöjligt att plantera något där då vi bara har grus under översta jordlagret sen vi byggde våran infart. Det har varit ett tillhåll för maskrosor men nu är dom väck :devil:
Ska se om jag inte kan få hem lite mer mursten så jag kan mura klart sen går det sista rätt snabbt ju :up:

Får se vad för prydnader som ska stå där då, flamingos verkar ju rätt populärt nu för tiden :laugh:
 
Sitter på T-centralen och äter en bagel och dricker latte. Jag tog tåget själv till city för att förnya körkortet och passade på att köpa nya strumpor åt kidsen. Duktigt stolt över den prestationen! :D

Dilemma: efter operationen kan jag inte öppna munnen helt så jag måste mosa bageln för att få in den i munnen :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 227
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 716
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 719
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp