Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inferno, med Tom Hanks, Felicity Jones m fl.
Förutsägbar och inte alltigenom välspelad imho, men fläckvis spännande och dög som söndagsavslutning. Betyg 3 av 5.
 
Martyrs (2008)
Fransk skräck som fortfarande håller måttet. 4/5

Sträcktittade på andra säsongen av 13 Reasons Why och tycker att den överträffade alla förväntningar. 5/5!
 
Hereditary
Läskig! Tappar dock mot slutet och den var mer "standard" i storyn än vad jag trodde. Förväntade mig någon sorts twist men den kom aldrig tyvärr.
 
Hereditary
Läskig! Tappar dock mot slutet och den var mer "standard" i storyn än vad jag trodde. Förväntade mig någon sorts twist men den kom aldrig tyvärr.
Var är den läskig?
Vi såg den på bio och satt hela filmen och väntade på att det skulle hända något.
Ingen av oss tyckte att den var bra
 
  • Gilla
Reactions: Sel
But I'm a cheerleader.
Dramakomedi/satir om en tonårstjej som blir ivägskickad på konverteringsläger när de misstänker att hon är lesbisk. Naturligtvis funkar det inte riktigt.
Supeskön film tycker jag! Ovanlig och nödvändig på något vis. Jag gillar den överdrivna settingen, humorn och castingen.
Clea DuVall är super som vanligt! :love:
4/5 utan tvekan. Underhållning!
 
Scooby Doo and the red ghost
Alltid fan av scooby, dock stort irritationsmoment att katter tydligen är något Scooby står ut med. Finns flertal filmer där han hatar katter...
 
Och nu har jag även sätt klart Sisters (netflix), gillade den, kändes ärlig och äkta liksom. Jag gillar att fler och fler serier har med människor som ser ut som människor gör i allmänhet och inte är assnygga fantasier. Mycket bra!
 
Brokeback mountain, igen och jag blev nästan ännu ledsnare än första gången. 4 av 5. Kanske för att H L är död nu.
 
Såg 2 biofilmer förra veckan.
Dansa Först och sedan Book Club.
Dansa Först var lite märklig, vet inte riktigt vad jag ska säga.
Book Club var rolig, en riktig fnitterfilm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 182
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: Trassel12
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 269
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 012
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp