Bukefalos 28 år!

Vad shoppade du på EuroHorse?

Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

rapportera gärna när du testat det, frågan är ju om det ligger still eftersom det känns halt och inte fanns stroppar upptill?

Har använt det på tävling idag och det låg väldigt stilla. Inte ett dugg halt :)
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Undra jag med, vilken nöje att sätta upp dom:crazy: Inget att va stolt över 20 kr för en rosett :grin:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Undra jag med, vilken nöje att sätta upp dom:crazy: Inget att va stolt över 20 kr för en rosett :grin:

Dom har redan skrivit anledningen... :grin:Och det är INTE för att briljardera med sina "dyra" rosetter för 20 kr, utan för autografer mm. LÄS! :devil:




Diana
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

*knapplån*

Var det ingen som hittade Nevr Dull? :p Jag hittade några burkar på Charlies, dock extreeemt undangömda (såg de när jag stod i den gömda provhytten). :rofl:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Har tyvärr inga bilder men.:angel:

Ett träns fr. TopHorse 400:-
Ett v-format pannband m. 3 strassrader fr. Hubertus 420:-
Ett par transportskydd 400:-
Tre par ridstrumpor till min systers födelsedag 100:-

Blev inte så mkt mer :D
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Vart hittade du Tuva böckerna? Jag måste ha missat den montern totalt. Kan man köpa dom annars?

Följde den serien när jag var liten, samt broknäsflickorna.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Dom går väl att handla på typ Adlibris.com eller nån sån sida. Har då gjort förut iaf!
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Jag såg också några burkar hos charlies :) fast rätt synligt precis till höger innanför kassan :)
Fick syn på burken och så plingade det till i hjärnan! Vart hade jag hört talas om det där innan? Så kom jag på standardsvaret
-buke ;):D
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Nepp- eller jag frågade bara i Skaras monter, men de hade inte med sig. men de säljer NeverDull iaf!
o sen höll jag ögonen öppna, men såg som sagt inga...
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

haha. ja det heter det ju. det har jag inte ens tänkt på, tog förgivet att det var ett e till. :p
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Jag tänkte faktiskt skriva det här på buke vart jag hittat det, eftersom det var flera som letar efter det. Men var lite svårt från hotellet. :p

Kan förövrigt kanske fixa en åt dig. :p
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

+ sorbe

skiit också jag var också hos Skara och frågade, tänke aldrig på Charlies gud va dumt ! :cry:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

används till att putsa mässingdetaljer

går lika bra att använda sig av sprenger diamond paste, funkar till mässing som silver med ett bra resultat

har fotat när jag putsat ett halvt pannband:
före
blandat216.jpg


efter
blandat217.jpg

de vita "spåren" försvinner när man putsar lädret som vanligt, eller så slipper man den om man är mer försiktig när man putsar metallen

(pannbandet och putspastan är köpta på eurohorse för övrigt, men inte i år)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 095
Senast: Madalitso
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 044
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 796
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 852
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp