Vad ska jag se på Netflix/Viaplay nu då?

House of Cards ser vi på Netflix just nu. Riktigt bra!

Har du HBO kan jag varmt rekommendera Fargo. Även den riktigt, riktigt bra :love:
 
Sleepy Hollow bara för han som spelar crane
Izombie helt hysteriskt kul
Preacher med som nån nämnde och Zoo är faktiskt rätt bra
Den tar nåt avsnitt bara att komma in i
 
Jag ÄLSKAR Veep men den finns ju på HBO.

Netflixs bästa serier är lätt Narcos och Grace and Frankie såklart.
 
@Calmiche Jag har funderat på Terra Nova men har blev lite avskräckt när jag såg att det bara finns en säsong och den är från 2011. Är det ett riktigt slut? Eller var det meningen att det skulle bli mer men av nån anledning blev det inte det?
Blev aldrig nåt riktigt slut på den
Synd att warehouse 13 slutade finnas på netflix, den är rätt bra
 
Netflix:
firefly:heartheart:heart
och ja. sååååå synd att det var tvunget att bli så dumt att det inte är någon s2. men MÅSTE ses!


Annars Dirk Gently. Sett Midwifes serien?
Jag har just börjat titta på Dirk Gently

Sen tyckte jag att Viaplay, Once upon a time var OK till början i sin pitchide...
 
Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!!

Serier jag gillar är:

The 100
Supernatural
X-files
Bletchley Circle
Outlander
The Crown
Sherlock (med Cumberbatch)
Jessica Jones
Blacklist
Person of Interest
Agent Carter
Frequency
Lie to Me
12 Monkeys
Arrow
Legends of tomorrow
Flash
Stranger Things
Blindspot
Conviction
The Catch
Orphan Black

Osv osv.... jag älskar TV-serier... ser väldigt få filmer.

Är det nån som har tips på nån serie jag borde tycka om?

Peaky Blinders och Suits!
 
Gotham - mitt största nöje när jag jobbat. Älskar idén, miljöerna och många av skådespelarna. Har fastnat helt i den och hade kunnat seglet än 7 avsnitt i sträck (fler hinner jag inte med eftersom jag tydligen måste jobba på jobbet :angel: )
 
The Unit, Suits, Miss Fishers murder mysteries, White Collar, Shooter (serien), Varg Veum (fast där är avsnitten långa), Designated survivor.
 
Utöver de många bra serier som redan nämnts, så är Santa Clarita Diet en helt vansinnig(t rolig) serie. Längtar till nästa säsong!
 
Jag har precis börjat kolla på The following. Den verkar lovande!

Har du sett Under the dome? Den tappade lite på slutet men var överlag väldigt bra.

Jag brukar inte gilla feelgood-serier men Heart of Dixie tyckte jag var väldigt trivsam!
 
Vi kollar på Penny Dreadful. Annars Designated survivor, Homeland, Iron Fist och House of Cards är några andra favoriter.

Ska kolla upp Penny Dreaful :-)

Homeland har jag sett (inte alla säsonger utan tappade den ett tag). Började se Designated survivor men fastnade inte, Iron fist ska testas! House of cards har jag inte ens funderat på... ska kolla upp. tack!
 
Jag har precis börjat kolla på The following. Den verkar lovande!

Har du sett Under the dome? Den tappade lite på slutet men var överlag väldigt bra.

Jag brukar inte gilla feelgood-serier men Heart of Dixie tyckte jag var väldigt trivsam!

Började se The Following men tröttnade på Kevin Bacon redan i första avsnittet...

Under the Dome såg jag lite när den gick på TV men tappade den. minns inte varför.

Älskar Hart of Dixie!!!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp