Vad ska man göra?

Smurfoff

Trådstartare
Har nyss flyttat ihop med min kille. Vi blev tillsammans i mars i år. Allt gick väldigt fort. Nu är mina känslor typ döda. Blir äcklad när han tar på mig, vill inte kyssa honom, tänker hela tiden på hur han ser ut. Han är jättekär i mig men jag tycker bara han är jobbig.

Jag Vill att det ska va bra mellan oss, är det möjligt att fixa detta? Eller kommer jag bli värre och värre?

Känner mig så elak men jag gör det inte medvetet.

Det som också är jobbigt att han inte har så många vänner och är alltid hemma när han är ledig och vill hänga med mig. När mina vänner är här sitter han bara och glor och vill va med..
 
Blir äcklad när han tar på mig, vill inte kyssa honom, tänker hela tiden på hur han ser ut. Han är jättekär i mig men jag tycker bara han är jobbig.

Och nej, utgångsläget är ju inte kanon för att reparera förhållandet när du känner som du skriver ovan. Då tycker jag att det har gått ganska långt och att du borde gjort slut för länge sedan.
 
Har du funderat på varför du känner så här? Har du pratat med honom om hur du känner? Och framförallt, varför bor du med honom om han nu är så jobbig? Varför stannar du??
Spontant känns det mest elakt och orättvist mot honom.
 
Det blev så sen jag blev arbetslös . Så vet inte om jag tar ut min ilska på honom . Har pratat med honom och han vill göra allt för det ska bli bra.
 
Jag tycker du verkar hamna i en massa strul helatiden. Är det inte pojkvänner är det mamma, är det inte mamma är det arbetsgivare eller alla tre på en gång.

Har du funderat över vad som får dig att hamna i dessa situationer? Allt verkar gå väldigt fort varje gång.
 
Jag är sån som person har väldigt lätt för att tröttna på saker. Jobben går framåt , har intervju snart osv, är bara att ha ett förhållande och hela tiden ha någon runt omkring mig jag inte är van vid
 
Men kanske du borde försöka sakta ner lite i framtiden. Känna dig för. Man måste inte kasta sig in med huvudet före i allt.

Jag hade nog avslutat det förhållandet du har nu. Eventuellt vara särbo.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 225
Senast: Whoever
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 430
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 717
Senast: Badger
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 213
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp