Bukefalos 28 år!

Vad ska ni göra med era höns......

Sv: Vad ska ni göra med era höns......

Ni får inte ge mat eller vatten ute helt enkelt,
Det står i reglerna: Jordbruksverkets allmänna råd; att ta in fåglarna om det är möjligt. Om detta inte är möjligt bör fåglarna utfodras på skyddade platser.

Kanske en petitess, men ändå viktigt att veta vad man bör göra och vad man måste göra/inte får göra.
I det övriga du skrivet håller jag med.

LIA
 
Sv: Vad ska ni göra med era höns......

LIA skrev:
Det står i reglerna: Jordbruksverkets allmänna råd; att ta in fåglarna om det är möjligt. Om detta inte är möjligt bör fåglarna utfodras på skyddade platser.

Kanske en petitess, men ändå viktigt att veta vad man bör göra och vad man måste göra/inte får göra.
I det övriga du skrivet håller jag med.

LIA
Aha okej.;)
Jag anser bara att man bör vara försiktigt ialla fall när flyttfåglarna anländer för sina egna fåglars skull.Ingen vill ju mista sina djur precis.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
17 18 19
Svar
375
· Visningar
23 382
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 425
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 173
Senast: Jahaja
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 220
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp