Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fixar bilder på guldhästen. Vi fotade några uppställda bilder idag, på söndag ska dom ut på bete så då lär det bli actionbilder ;)

Man kan lugnt säga att denna vad-gör-vi-häst (han är ju trots allt denna trådens förtjänst) växer så det knakar:
18766482_1584653188220869_5900278636059287776_o.jpg
 
:arghh::arghh::arghh: Det man inte har i huvudet får man ha i skurmoppen,skurade min vita trappa på vägen upp då jag hade några golv där uppe som skulle skuras o tänkte att trappen hiner torka under tiden. Det hade den gjort,men.................wait for it ! Den som gick efter skurmoppen har gått hela dagen med bara fossingar,även ute :banghead::banghead::banghead:
Så bara att göra om :mad:
 
Puuuh, det har varit riktigt soft att jobba idag. Hunnit med att köra fem lastbilar idag (om man räknar hur många gånger jag flyttade färdskrivarkortet), men endast 4 lastbilar varav två hade släp. På bild är den ena och den andra var min egen. :)

Jag önskar er alla en trevlig helg. :D
18699655_1668295076534665_5982987353499415369_o.jpg
 
Orkar inte mer nu,tar cykeln o hunden o kör ner till badet,egentligen vill jag ta bilen men blöt hund i bilen är inget kul + att hon behöver motionen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
666
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
904
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp