Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lugn dag på jobbet för en gångs skull, var välbehövligt.
Väl hemma har jag fått i mig lite rostade mackor med sylt :o :d och satt lite frön i landet. Nu sjunker jag ner i soffan.
 
Ångrade mig,tar bilen,dumpar hunden i kanalen och kör sen för att sno ett stort ris med syren (mina är för unga) och tittar om liljekonvaljen är klar för bukettering som kan pryda mitt nystädade hem.
 
Tog en tur upp på stan, marknad i Ludvika i helgen. Behövde köpa strumpor men hittade inga :down: Vissa stånd var stängda, så vet inte om jag missade dom pga det eller om det inte fanns helt enkelt. Var en vända till Coop också, köpte lite fredagsmys och en baguette, så nu har jag provat göra vitlöksbröd själv i stekpannan :) Till det chili cheese och en cider :p:d
 
Tog en tur upp på stan, marknad i Ludvika i helgen. Behövde köpa strumpor men hittade inga :down: Vissa stånd var stängda, så vet inte om jag missade dom pga det eller om det inte fanns helt enkelt. Var en vända till Coop också, köpte lite fredagsmys och en baguette, så nu har jag provat göra vitlöksbröd själv i stekpannan :) Till det chili cheese och en cider :p:d
Brödet blir godare i ugnen.:d
 
Ja! Och det är :turd:bra :bump:
ina_dance5.gif
 
Idag fick jag för en gångs skull sällskap på ridturen av hästens ägare (som ju har 2 hästar). Det var jättetrevligt. Upplevelser under turen var att farbror häst fick totalspunk över en röd plasttraktor och jag blev salig i skogen där liljekonvaljerna slagit ut. Himmelskt!
 
Har den mest intressanta mannen efter mig. Seriöst. Intressant, men jag säger: nej.
Han vill att jag:
-ska bli hans slav
-ska lånas ut till äldre, perversa, sadistiskt gubbar
Ja, bland annat.
Jag är inte intresserad, är någon av ni det? :P

Nu ska jag dock äta något. Det första jag äter idag.
 
Ont i halsen :yuck: , är med andra ord döende :crazy:
Ledig helg och allt är kaos och är stökigt :arghh:

"Kinkig och ska nog gå och sova snart" :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
666
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
904
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp