Bukefalos 28 år!

Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mmmmm vad jag njuter av min mannagrynsgröt så fantastiskt gott :(

Jag skulle snudd på mörda för att få äta mannagrynsgröt!

Jag gjorde iofs en himla god gryta som jag avnjuter nu medan en liten hårboll ögnar mig..
 

Bifogade filer

  • 5DA9D289-791C-4D4C-AFD8-EB4BD280130A.png
    5DA9D289-791C-4D4C-AFD8-EB4BD280130A.png
    264,9 KB · Visningar: 22
Varit och storhandlat och ungarna har åkt med grannfamiljen till pulkabacken för att åka pulka och grilla hamburgare. :D Härligt när det är 15 åringen som tar igång projektet för att hon vill åka pulka! :D Maken börjar bli förkyld och jag tänkte sätta mig och plugga en stund nu medans det är lugnt hemma. Fastnade lite i slutet av Narniafilmen Prins Caspian och Skeppet Gryning. :heart På väg hem från affären lyssnade jag på en dokumentär om Fäbodjäntan, det är 40 år sedan den hade premiär och räknas numera som en av Sveriges största kultfilmer. :cautious::rofl: Nästan så att jag funderade på om jag inte borde ha sett den eftersom det är kulturbildning. :laugh:

Du kommer aldrig att se på en falukorv på samma sätt igen :angel: :D
 
Och det räcker bara till snålsurfning för oss... :down: Snart tar jag och börjar gräva för den där fibern själv, jag fick höra att det har blivit broms på grävningen igen eftersom de har dåliga underleverantörer. :arghh: Min insider jobbar som "siste kopplare" alltså den som ser till att det kommer igång när allt är färdigdraget, och hen konstatera att mycket tid har gått åt till att försöka reda ut underleverantörernas dåliga arbete. :meh:

Du kommer väl ihåg mitt besvär med idioterna som grävde hos oss? ;) :D
 
Fan vad jag hatar mina mottrafikanter idag :rage:

Först backar en idiot på mig på macken i Bollnäs fast jag tutat två gånger (jag stod still och kunde inte köra framåt). Jag flyger ur bilen, fly förbannad och kollar min bil. Puckot i andra bilen står och ojar sig och ber om ursäkt. Tack och lov satt jag i svenskt stål (typ) och har dragkrok :D dvs jag har röd färg från den lilla skitbilen på min krok, that's it. Hans röda plast såg inte lika bra ut :p Jag tyckte att det var en jäkla tur, jag har 50 mil kvar. Hans svar: "Ja, oj då, jag är från Lund men så skönt att det inte var skador på din bil!" :rofl:

Nästa idiot försökte preja mig på E4:an när jag skulle köra om puckot så jag fick lägga mig på tutan. Söder om Hoting är det en till idiot som försöker preja mig när jag ska köra om så jag fick flasha med ljustutan och tutade. När faan blev det ok att inte ha koll bakåt?! Gahh! :banghead: :rage: :rage: :mad:

Edit: Sedan har vi alla dumjävlar som tror att de får extra poäng om de ligger 10 under förbi en fartkamera :grin: Tydligen får man ännu mer extrapoäng om man pallnitar precis vid kameran också :grin: :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
813
Senast: Ajda
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
286
Senast: Amha
·
Hundträning Ser att det inte finns någon sån här tråd (finns säkert längre bak i flödet men men). Vad tränar ni för funktionell träning och vad för...
Svar
9
· Visningar
579
Senast: Trott
·
Ekonomi & Juridik Nu när ekonomin är som den är i landet, så funderar jag på om byteshandel möjligen kommer att öka? Vad tror ni? Vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
1 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp