Bukefalos 28 år!

Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan vad jag hatar mina mottrafikanter idag :rage:

Först backar en idiot på mig på macken i Bollnäs fast jag tutat två gånger (jag stod still och kunde inte köra framåt). Jag flyger ur bilen, fly förbannad och kollar min bil. Puckot i andra bilen står och ojar sig och ber om ursäkt. Tack och lov satt jag i svenskt stål (typ) och har dragkrok :D dvs jag har röd färg från den lilla skitbilen på min krok, that's it. Hans röda plast såg inte lika bra ut :p Jag tyckte att det var en jäkla tur, jag har 50 mil kvar. Hans svar: "Ja, oj då, jag är från Lund men så skönt att det inte var skador på din bil!" :rofl:

Nästa idiot försökte preja mig på E4:an när jag skulle köra om puckot så jag fick lägga mig på tutan. Söder om Hoting är det en till idiot som försöker preja mig när jag ska köra om så jag fick flasha med ljustutan och tutade. När faan blev det ok att inte ha koll bakåt?! Gahh! :banghead: :rage: :rage: :mad:

Edit: Sedan har vi alla dumjävlar som tror att de får extra poäng om de ligger 10 under förbi en fartkamera :grin: Tydligen får man ännu mer extrapoäng om man pallnitar precis vid kameran också :grin: :grin:
Tur du klarade dig helskinnad, idioter :rage:
 
Sovdags. Ultraljud imorgon och sambon inte hemma utan jobbar. Som tur är har mamma kommit upp som stöd.

Katten har dragit in en mus, gissar jag, i köket. Bara det att han släppt den så den gömt sig och nu ber han om hjälp att få fram den. Grym som jag är släckte jag och sa "ta den själv" och gick och lade mig :p.
 
Har haft ont i hjärtat typ fem av sju dagar denna vecka (ångest) och har bestämt mig att jag ska försöka ta mig tillbaka till en psykolog igen. Gick till en fyra-fem gånger men jag mådde verkligen bara sämre efter varje besök (hon förminskade och skrattade åt mig) men när jag ringde receptionen och frågade om jag fick byta till mottagningens andra så sa de att jag måste prata med psykologen och typ förklara för hen att det inte funkar och att jag vill byta (låter ju hur skumt som helst, men just då orkade jag inte bråka).
Så lite pepp önskar jag mig till i morgon! Ska även ringa mödravårdscentralen/gyn och diskutera mina pms-besvär.. måste verkligen bli bättre på att ta hand om mig själv och inte bara tuta och köra, och tänka att det nog ordnar sig...
 
Tja, jag stod ju stilla och han körde ju inte fort så det var ju ingen fara för en whiplash. Däremot hade jag som sagt lång väg kvar och en katt i bilen. Dessutom hade jag f-n inte orkat tjafsa med något försäkringsbolag. Nästa bil blir en SUV med drag :p :D
Dragkrok är alltid bra,för några veckor sedan backade en lite röd bil in i mig på Dollarstores parkering,hon tryckte in hela kofångaren,jag fick en spräckt plastkopp på dragknoppen (har ingen aning om vad den heter egentligen :o)
 
Dragkrok är alltid bra,för några veckor sedan backade en lite röd bil in i mig på Dollarstores parkering,hon tryckte in hela kofångaren,jag fick en spräckt plastkopp på dragknoppen (har ingen aning om vad den heter egentligen :o)

Jag har ingen sådan där kopp (jag har fått för mig att de gynnar rost) så min krok är som sagt lite käckt röd nu :p

Edit: Undrar om det var puckot från Lund som backade på dig på vägen upp?! :nailbiting: :rofl: Liten, röd bil som sagt... :cautious: Fast det var ju en karl i den här bilen. Hans argument varför han inte hört mig tuta två gånger var för att han lyssnade på radio :grin:
 
Imorgon ska jag träffa läkaren på psyk. Sedan ska jag hem och baka av mig allt skit och blörgh.
Fyller ju ändå 30 så kan ju lika gärna börja förbereda mig inför all bakning dit.
 
Irriterad. En person tycker att jag inte bör uttala mig på nätet om vad jag attraheras av hos män, eftersom det finns män som tycker att jag är attraktiv. Då är det tydligen olämpligt, då ska jag istället sitta tyst och still och inte ge ifrån mig ett pip för att "det ser inte bra ut annars" :banghead:

(ännu knäppare blir det när jag upptäcker att personen som klagar själv uttrycker sig på ett sätt som på många sätt är likt hur jag skriver)
 
Irriterad. En person tycker att jag inte bör uttala mig på nätet om vad jag attraheras av hos män, eftersom det finns män som tycker att jag är attraktiv. Då är det tydligen olämpligt, då ska jag istället sitta tyst och still och inte ge ifrån mig ett pip för att "det ser inte bra ut annars" :banghead:

(ännu knäppare blir det när jag upptäcker att personen som klagar själv uttrycker sig på ett sätt som på många sätt är likt hur jag skriver)

Låter som om du kan använda din energi till något klart vettigare.
 
Jaha vad ska jag hitta på nu då tro? Verkar som alla sover och något os finns ju inte att titta på.
Jag får hitta på något annat skoj helt enkelt för JB verkar inte ha några planer som involverar mig
i natt :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
805
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Nu när ekonomin är som den är i landet, så funderar jag på om byteshandel möjligen kommer att öka? Vad tror ni? Vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
1 134
Kultur Har en städhelg framför mig och är i akut behov av en ljudbok för motivation och sällskap. Helst engelska titlar pga Audible...
2
Svar
21
· Visningar
1 032
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp