Bukefalos 28 år!

Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis @dobbis :banana::banana::banana:

Maken och jag skulle ga ut och ata, men det finns nastan bara Mexikanska restauranger i det har omradet och de flesta ar modell samre lunch restaurang i Sverige ... fast oftast med bar (utan vin :cautious:). Det enda vi hittade nara var en Applebee's. Jag har inte varit pa Applebee's pa minst 10 ar ... formodligen langre. Gar jag ut och ater vill jag ha en restaurang med en riktig chef ... men jag frangick mina principer i dag.
Forratten var jattegod och lika riklig som vi hade ett svagt minne av och margaritan som hade "lite extra" i "tumblern" visade sig bli 4 glas.:)
Men sa var det dags for huvudratten och min stek var betydligt narmare well done an den medium rare jag bad om. :banghead: Sa jag sa till servitrisen samtidigt som jag sa till att de inte behovde komma med vinet da det redan drojt for lange ... Hon bad om ursakt, skickade ut managern som fragade om jag ville ha en ny stek (nej tack, forutom att vi redan suttit ganska lange och jag ville hem sa var jag matt efter all forratt :angel:) Sa han tog av den fran notan, gav oss en box och nar jag sa nej tack pushade pa att hunden (jag hade en jacka med foretags logo) ville ha och gav oss en check pa $10. :p
Och gjorde att jag kom ihag att customer service alltid varit Applebee's styrka. Och nu maste vi ju tillbaka for att anvanda $10 checken. :grin:
 
Klockan ringer först om en timme, men har vaknat och är hyfsat pigg för klockslaget så känns dumt att somna om - för då lär jag vara tröttare när jag ska köra.
 
Min täta näsa tar knäcken på mig. Igår sov jag 3 timmar, inatt 4... Inte förrän den 15e mars får jag ringa ÖNH för tid :(
 
-9 och det snöar
Tandhygienisten ringde och avboka. Hen är sjuk så jag fick en ny tid - i april...
Ska göra lite frukost åt mig och päronen
 
@athena_arabians
FB_IMG_1519629907172.jpg
 
Så skönt att vara ledig idag. Gick skapligt att ta sig fram på jobbet igår med elcyklen. Åker ju cykel med den. Fast blev svårare när bilarna moddade till snön.
Såg de fått två avslag idag med på jobbet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
803
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Nu när ekonomin är som den är i landet, så funderar jag på om byteshandel möjligen kommer att öka? Vad tror ni? Vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
1 126
Kultur Har en städhelg framför mig och är i akut behov av en ljudbok för motivation och sällskap. Helst engelska titlar pga Audible...
2
Svar
21
· Visningar
1 018
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp