Bukefalos 28 år!

Vad tycker ni om detta?

Sv: Vad tycker ni om detta?

Ta bort remmen, och sprätta bort öglan. Tar 5 minuter.
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

läste fort, hann inte reagera, såg i princip bara "nu ska jag mobba sönder valky_iaas åsikter om kingston tränset"

men nu förstår jag vad du menar med att reta mig.... DUMMA DIG!!! :cry:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

17(!) sidor, orka läsa igenom... Det är iallafall det tränset jag snöade in mig på när jag fick nya katalogen, ska också köpa det för pannbandet, och köpa pullarnosgrimma till, alt. sätta pannremmen på ett pullarträns, har mailat börjes ang den bruna nyansen, om den är samma som på de lösa pullargrimmorna, men inte fått svar. Om jag inte får det blir det väl det svarta tränset. Sweeten och Tuben kommer se likadana ut ;) uuunderbart läckert.
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Jag gillade färgen speciellt, den var fin. Men pannbandet går tyvärr fetbort! Förövrigt ett fint träns..
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Jag tycker det är jättefint!
Enkelt och stilrent, men ändå med det lilla extra.

Är lite sugen på det, men har bestämt mig för att inte skaffa flera träns innan jag vet bestämt vad det blir för sadel i framtiden...
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

2012.jpg


Åsikter tack.

Jag tycker inte nosgrimman passar med pannbandet. Nosgrimman i sig är jättesnygg och färgen också, men med det pannbandet ser det bättre ut utan nosgrimma tycker jag. :d
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Jag tycker inte nosgrimman passar med pannbandet. Nosgrimman i sig är jättesnygg och färgen också, men med det pannbandet ser det bättre ut utan nosgrimma tycker jag.

Nosgrimman går ju alltid att ta bort!:idea:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 339
Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
179
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 434
Senast: Nevermind
·
Utrustning Jag bytte för några månader sen till ett par biothanetyglar med metallhakar istället för vanliga spännen. Det blev mest så för att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 313
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp