Bukefalos 28 år!

Vad tycker ni om detta?

Sv: Vad tycker ni om detta?

2012.jpg


Åsikter tack.

Är emot nosgrimmor. :eek:


Gillade det annars, jag gillar sådana pannband. :banana:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

snyggt, men inte för å va taskig :o men jag tror inte det kommer passa din tinker (det är väl nått kallblod du har?)... de "ska" ha lite vanliga hederliga prylar :p det där känns mer tävlingshäst/ädel...

du får motbevisa med kort sen ;)
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

jag tycker det är super snyggt!!! :love: men jag vill ha pullarnosgrimma :(

Jo jag vill helst ha det oxå, men jag har redan ett sådant träns, så jag kan väl ta ett vanligt aachen för engångs skull, utan lull lull :p :D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

snyggt, men inte för å va taskig :o men jag tror inte det kommer passa din tinker (det är väl nått kallblod du har?)... de "ska" ha lite vanliga hederliga prylar :p det där känns mer tävlingshäst/ädel...

du får motbevisa med kort sen ;)

Jag har ett V-format GG-pannband, ingen har klagat på det än sålänge. Det pannbandet har jag 99% sett på tävlingshästar.
Vem har sagt att min häst inte tävlas?
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Vad irriterande att det är innkommande, då går det ju inte beställa nu och få om nåra dagar :mad: hahaha jag börjar känna att jag bara har gnällt i den här tråden :angel: Men pannbandet är snyggt iallafall ;)

Och dom där GG pannbanden är skiitsnygga!! :d
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

haha varsegod, jag tar inte åt mig iallafall :)

Jag tycker pannbandet är super läckert, skulle behöva ett långt nedgående pannband till min häst då hennes pannlugg har tendens att dölja hela hennes fina pannband! och sen är jag på jakt efter ett nytt brunt träns till min bruna sadel.. men sen är ju kvaliten en annan fråga.

Kingston sadlarna är inte populära iallafall, undra hur tränsen är.

men förresten Sorbe jag skulle ju ha mörkbrunt till min häst sa du ju, vad är det för fel nu då? :confused: hihi
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Kingston-tränsen ska vara fina i kvaliten, har jag hört.
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Jag har ett V-format GG-pannband, ingen har klagat på det än sålänge. Det pannbandet har jag 99% sett på tävlingshästar.
Vem har sagt att min häst inte tävlas?

nä det har ingen sagt! Uttryckte mig dumt, jag tänker halvblod/fullblod osv på hoppbanor när jag ser de där pannbanden...
*kollar för mkt göteborgs-hoppning nu* :p

folk kanske inte "klagar" öppet på andras utrustning? men här FRÅGAR du... å då får du ju svar... :D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

*KL*

Nån tvekade på kvalitén...:angel:

Ett billigt träns som sköts väl håller ofta lika länge som de dyrare...
Jag har ett från hööks som inköptes 1988 för typ 79 kr eller nåt...
Det har jag skött noga och det är snyggt och helt än idag. ;)

// M
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

*kl*

Tur att tråden har tagit rätt vändning nu...:angel: ;)


//Smörgåsen och Keson...:cool::rofl:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Pannbandet är verkligen skitsnyggt! Har varit på jakt efter ett v-format ett tag nu men hittar inget som är både snyggt OCH billigt. En sak som stör mig med bilden är att bettet är för stort på hästen.
//Horsemanda
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Hade varit finare om nosgrimman hade varit en vanlig engelsk bara utan aachenremmen! Blir mera stilrent då. Sen tycker jag det ser liite "plastigt" ut. Men inte är det farligt fult ändå.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 434
Senast: Nevermind
·
Utrustning Jag bytte för några månader sen till ett par biothanetyglar med metallhakar istället för vanliga spännen. Det blev mest så för att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 312
Senast: Hoarfrost
·
Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 623
Senast: Acer
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
962
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp