Bukefalos 28 år!

Vad tycker ni om detta?

C

Cronis

2012.jpg


Åsikter tack.
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Jag har tyvärr väldigt svårt för såna pannband....:o Annars är det jättefint, supersnygg färg.
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Det var jättesnyggt, fast det ser nog bättre ut utan nosgrimma.

Hade passat min ena häst perfekt, färgen, lite smalare remmar...och så är jag svag för v-pannband :D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Haha, det hade jag tänkt att köpa på GHS nu, bara för pannbandet så, resten va tränset intresserar mig inte...:crazy: :p

Men det hade dom ju såklart inte där...:(
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Haha, det hade jag tänkt att köpa på GHS nu, bara för pannbandet så, resten va tränset intresserar mig inte...:crazy: :p

Men det hade dom ju såklart inte där...:(

Men visst är det snyggt.
Jag tänkte Tuben skulle få ett svart sånt. Tänk att jag vågar köpa nått från Börjes. :o
Men jag tycker det där såg vettigt ut. :)
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Frågan är ju hur läderkvaliten är...?


Men, pannbandet är snyggt iaf!:D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Fast för 250 spänn så är det la värt å testa :D :angel:

Med tanke på att mitt förra träns kosta 149 så :D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

- för pannbandet
- för att lädret ser så där hemskt ut, blankt, stelt och svårt att få fint.

+ för snygg färg :D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Fast jag tycker det ser ut som bajsbrunt :D
Visserligen är min häst numera bajsbrun, så jag kanske ska ha den färgen ändå?

Och sen förstår jag att du inte gillar pannbandet, du är ju dressyrfjant.
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Tycker det är supersnyggt! Älskar särskilt pannbandet :d ! Som man har letat efter den typen av V-format!
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Tycker det är supersnyggt! Älskar särskilt pannbandet :d ! Som man har letat efter den typen av V-format!

Exakt.
Synd att det inte är mässingspännen bara.
Nu måste jag köpe en lös pullargrimma med silverspännen. Störigt. :D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

läckert :d
Skulle vilja ha ett sånt pannband, dock har jag ju nordisdam med den hääääääääääääääääääääääääär pannluggen :cool: :smirk:
(men hon passar i det)
Skulle precis som du köpa det för pannbandet.
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Som man har letat efter den typen av V-format!

Ja precis, jag har letat ihjäl mig på hela GHS, och inte ett enda hittade jag. Jo, ett Döbert som kostade 800 pix, som jag inte ville lägga ner pengar på...:crazy: Men det var snyggt!:d
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

läckert :d
Skulle vilja ha ett sånt pannband, dock har jag ju nordisdam med den hääääääääääääääääääääääääär pannluggen :cool: :smirk:
(men hon passar i det)
Skulle precis som du köpa det för pannbandet.

Fast min häst har ju oxå dän hääääääääääääääär pannluggen, dock åker den lite på sidorna, som en mittbena nrä han räjsar, så pannbandet kommer synas lite sen. :) :bow:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

I katalogen står det ju att det är mässingsspännen men det ser ju inte ut som så på bilden..

Jag vill ha det i fall det inte är mässingsspännen!!!:D
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

Fast min häst har ju oxå dän hääääääääääääääär pannluggen, dock åker den lite på sidorna, som en mittbena nrä han räjsar, så pannbandet kommer synas lite sen. :) :bow:

I annat fall får ni fläta pannluggen varje gång ni ska rida, eller ialf när någon annan kommer se er rida så de får se det :angel:
 
Sv: Vad tycker ni om detta?

I katalogen står det ju att det är mässingsspännen men det ser ju inte ut som så på bilden..

Jag vill ha det i fall det inte är mässingsspännen!!!:D

Står det att det är mässingspännen?

För på nätet står det att det är metall..? :confused:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 975
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
193
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av stigbygeln Venice Evo Tech? Har fått önskan av dotters hopptränare att köpa nya stigbyglar till henne. I...
2
Svar
23
· Visningar
1 481
Senast: Nevermind
·
Utrustning Jag bytte för några månader sen till ett par biothanetyglar med metallhakar istället för vanliga spännen. Det blev mest så för att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 357
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp